hva betyr meritterende?

et fancy ord for  fordel kanskje? hmmm rare greier[:D]

Merriterende: Gjøre seg fortjent, kvalifisere seg [:)]

ORIGINAL: Tussa og Sofie

Merriterende: Gjøre seg fortjent, kvalifisere seg [:)]

aha, takk [:)]

Med det samme; Skal bildet av meg være i naturlige omgivelser som feks profilbildet mitt her eller skal det være litt stivere omgivelser? Vil jo vise at jeg er ei blid og hyggelig jente!

Og skal det være på CV'n eller søknaden? [8|]

Lenge siden jeg har søkt på jobb nå ja...

Men kan jeg spørre hvorfor du vil sende med bilde? Hva slags jobb skal du søke på?

Men kan jeg spørre hvorfor du vil sende med bilde? Hva slags jobb skal du søke på?

Er det ikke en fordel med bilde da? Trodde det var vanlig jeg..?[8|]

Sendte no iallefall med et som vedlegg jeg..

Søker på en stilling som tannlegeassistent.

-Jeg har ingen utdanning til det enda, men jeg skal gå kveldsstudie fra våren av.

Jeg har mottatt mange søknader til stillinger jeg har utlyst.
Det jeg ser etter er en ryddig, kort og sakelig søknad på et par linjer, og en CV på 1 A4 side.
Noen ganger blir det ikke bedt om CV med søknad, send da heller ikke CV med, men vent til det blir bedt om det!
Blir det ikke bedt om bilde, send det heller ikke med!
Det er dine kvalifikasjoner/evner man er ute etter, ikke hvordan man ser ut![:D]

ORIGINAL: PappanTilLåbens

Jeg har mottatt mange søknader til stillinger jeg har utlyst.
Det jeg ser etter er en ryddig, kort og sakelig søknad på et par linjer, og en CV på 1 A4 side.
Noen ganger blir det ikke bedt om CV med søknad, send da heller ikke CV med, men vent til det blir bedt om det!
Blir det ikke bedt om bilde, send det heller ikke med!
Det er dine kvalifikasjoner/evner man er ute etter, ikke hvordan man ser ut![:D]

Okei, da skal jeg huske det til senere søknader! Takk[:)] 

Har alltid fått høre ved flere anledninger at det er en god idé å legge ved bilde på søknader, det kan være forskjellen mellom å bli kastet rett i avslagbunken og det å bli tatt med videre. Har fått beskjed om dette her på jobbsøkerkurs også. Om det funker vites ikke. [8|]

Og det sies at utseende ikke teller, men det gjør nok det selv om det ikke snakkes så høyt om det. Pene mennesker har lettere for å få jobb en de som er mindre heldige med utseende. [>:]

Back
Topp