Hva betyr ekstra høy HCG? Er jeg lengre enn jeg tror?

Desemberspire20

Ønske om en liten spire ❤️
Først av alt, dette er ingen bekymring for meg eller noe, bare ønsker å spørre dere som gjerne vet mer om dette enn meg :) Da jeg var 3+4 testet jeg svak positiv på billigtest, 4+0 testet jeg "gravid 1+2" (25ml) og idag, 5+0 testet jeg 3+ (20.000ml). Var ikke det et stort hopp?? Kun en uke i mellom..

Har lest om flere som ikke har testet 3+ før i uke 6 og 7.

Hva er det tegn på? Er jeg lengre enn jeg tror (vet første dag i sist mens men, kanskje tidligere EL?), tegn på tvillinger? Eller er det helt normalt? :)

Eg fekk 3+ når eg va 4+4! De e veldig forskjellige fra kvinne til kvinne når de gjelde hcg! Noken produsere fortare hcg enn andre. Og på bruksanvisningen so står at 3+ de e fra veke 5-6 ;) Heilt normalt vil eg sagt. :)

Eg fekk 3+ når eg va 4+4! De e veldig forskjellige fra kvinne til kvinne når de gjelde hcg! Noken produsere fortare hcg enn andre. Og på bruksanvisningen so står at 3+ de e fra veke 5-6 ;) Heilt normalt vil eg sagt. :)
Åja, så tidlig du fikk det da. Ja da er det helt normalt visst :) Vi produserer gjerne raskt vi da i forhold til andre. :)

Back
Topp