hva betyr dette?

FRK John Deere

Forumet er livet
Fikk en mld fra min lillesøster og der står bokstavene "STFU"

*hun er midt i fortiskrisa, og snakker et helt annet språk enn oss dødelige*

Hva betyr dette, noen som vet?

ORIGINAL: rico

shut the f... up

det er det første som slår meg

Hahahahaha.. Jammen meg en koselig melding da...[:D][:D][:D] 

shut the f... up

det er det første som slår meg

samme tenkte jeg

føler meg så gammel når jeg ser sånne forkortelset jeg ikke skjønner en dritt av[8|]

ORIGINAL: Lotten Litenimagen

føler meg så gammel når jeg ser sånne forkortelset jeg ikke skjønner en dritt av[8|]

samme her

ORIGINAL: Lotten Litenimagen

Det går ikke ann å snakke med henne, det er bare forkortelser og nye slengord. Og når man ikke "fatter" hva hun sier/mener er man "fette dom" ..

Shut the f up, ja.. skikkelig fin mld det! Så koselig å få til svar når jeg sier at jeg har kjøpt bursdagsgave til vår mor og om hun vil være med.. nais!

ORIGINAL: Frk Skrukkefillehaug

wtf svarer du da...

ORIGINAL: IdaJ86

Det går ikke ann å snakke med henne, det er bare forkortelser og nye slengord. Og når man ikke "fatter" hva hun sier/mener er man "fette dom" ..

Shut the f up, ja.. skikkelig fin mld det! Så koselig å få til svar når jeg sier at jeg har kjøpt bursdagsgave til vår mor og om hun vil være med.. nais!

altså er jo ikke sikkert det er shut the f up da. men etter å gogglet det så er det jo og det jeg får opp.

men syns det er rart du skulle fått det når du spør om hun vil være med på gave til deres mor.

det er ikke rart i dert hele tatt, det er sånn hun er.. blir skikkelig irritert og lei når hun bare gir faen i fam og bare henger med venner og alt vi sier er bare "fette teit"...

Back
Topp