Hva betyr dette?

fjolla

Flørter med forumet
Da jeg skulle tørke meg i dag tidlig, var det rosa på papiret.. Det har det også vært i hele dag.. Rosa slim og/eller blankt slim med noen blodstriper i...

Hva betyr dette? Burde jeg ringe føden pga. dette?

Har også hatt masse mensmurringer i dag...

Er ikke så greit å være førstegangsfødende...

Har og hatt det i noen dager men sluttet nu. Har mensmurring vær dag og kynnere ofte vær dag er nok bare kroppen som begynner og gjør seg klar til fødsel kan nok ta lang tid før det skjer noe så bare slapp av og ring føden hvis du får rier tenker jeg er modningstegn og det er jo flott og få det [emoji38]

Kan være slimproppen

Da jeg ringte føden i går,så var det første hun spurte om jeg hadde hatt slim med blod. Det er nok slimproppen (for et ord egentlig) som driver å slipper. Spennende om noe skjer snart nå: -)

Høres ut som slimproppen er i ferd med å gå. Den kan gå over flere dager/uker og er ikke noe direkte tegn på at det blir fødsel snart, men det betyr ihvertfall at modning pågår. Mensmurringer er også tegn på modning. Spennende å se om det skjer noe de nærmeste dagene for deg :) Men det er nok ikke nødvendig å ringe føden med mindre du begynner å få mye/vonde kynnere og rier (eller vannavgang) :)

Det betydde visst at noe var på gang.. For detta blir visst et januarbarn :p

Ja, jeg tenker du har hatt tegningsblødning. Jeg fikk og det. Da jeg ringte føden (en torsdag) sa dem at jeg kunne føde samme kveld og jeg kunne føde over helgen. Så varierer hvor lang tid det tar. Jeg tok en IKEA tur lørdag og da satte det igang natt til søndag og fødte natt til mandag. Hadde nok gått lenger hadde jeg ikke dratt på IKEA tror jeg. Men jeg hadde kort livmorhals, så all aktivitet trigget fødsel.

Jeg slet med mange vonde kynnere gjennom hele natten og morgenen etterpå var det rosa på papiret og i do. Jeg fikk også høre at det kom til å skje noe ila de neste dagene og begynte å glede med masse!!
Dette er 11 dager siden, men her sitter jeg enda med stor mage...så det kan nok enda ta litt tido_O

Håper for din del at dette betyr at noe er på gang og at du snart har lillegullet i armene. Masse lykke til!:Heartred

Back
Topp