Hva betyr dette??

Håpløs

Andre møte med forumet
Jeg testa meg med en clearblue igår...fikk en sånn sytråd tynn strekk... så den godt liksom men var tynn...

Så jeg tenkte jaja enten falsk eller positiv, så jeg tok en ny idag tidlig og akkurat samme resultatet...
Forstår ikke noe, da må det vel bety noe...Kan jeg være så uheldig og få to tester som gir meg et uekte svar liksom??

Noen som har vørt borti dette??

Den tynne streken var forresten ganske bred i et par minutter for så og bli tynn mot venstre liksom... Får ikke til oglegge ut bilder heller så får ikke vist dere :/

Men vil gjerne høre hva dere trur før jeg eventuelt tester på nytt....

Møkka clear blue...hehe..

Ta en gravid/ikke gravid test, så får du sikkert svar Den ene gangen jeg fikk en "sytrådsstrek" på min var jeg gravid og lille snuppa mi er snart 2.5 år

I og med at du faktisk fikk opp en tynn strek på begge testene vil jeg tippe sjansen er der for at du er gravid. Kommer vel litt an på om du tester tidlig også. Ta en gravid/ikke gravid ja, så får du det "svart på hvitt" :)

Her jeg bor får jeg ikke tak i slike digitale...men tenkte jeg skulle prøve en annen type test... Vet at jeg mest sannsynlig tester litt tidlig og...men ikke sikker på denna syklusen...

Men veldig uheldig om den skulle være falsk positiv to dager på rad...

Back
Topp