Vedrørende deres søknad om autorisasjon som helsesekretær.
I henhold til forvaltningsloven §17 1 ledd skal autorisasjonskontoret påse at saken er så godt opplyst som mulig før vedtak treffes.
Innsendte dokumenter var ikke riktig bekreftet som rett kopi. Kopi attestert av postkontor, bank eller private personer godtas ikke.
Se nedunder hvilke instanser som kan attesteres som rett kopi.
Før søknaden kan behandles må du fremlegge følgende dokumentasjon:
1, Attestert kopi av pass, førerkort eller bankkort.
2, Attestert kopi av Vitnemål. Kompetansebevis danner ikke grunnlag for autorisasjon.
Bekreftet rett kopi skal være med originalt stempel og underskrift på hver side av advokat, utdanningsinstusisjon,politi, eller annen offentlig tjenestemann.
Skjønner ikke helt dette jeg. Men jeg må sende det fortest mulig.
Sende inn mitt kompetanse besvis men det ble tydeligvis ikke rett.
S hvor får jeg egentlig tak i det jeg trenger? virker ikke som man kan ta egne kopier

I henhold til forvaltningsloven §17 1 ledd skal autorisasjonskontoret påse at saken er så godt opplyst som mulig før vedtak treffes.
Innsendte dokumenter var ikke riktig bekreftet som rett kopi. Kopi attestert av postkontor, bank eller private personer godtas ikke.
Se nedunder hvilke instanser som kan attesteres som rett kopi.
Før søknaden kan behandles må du fremlegge følgende dokumentasjon:
1, Attestert kopi av pass, førerkort eller bankkort.
2, Attestert kopi av Vitnemål. Kompetansebevis danner ikke grunnlag for autorisasjon.
Bekreftet rett kopi skal være med originalt stempel og underskrift på hver side av advokat, utdanningsinstusisjon,politi, eller annen offentlig tjenestemann.
Skjønner ikke helt dette jeg. Men jeg må sende det fortest mulig.
Sende inn mitt kompetanse besvis men det ble tydeligvis ikke rett.
S hvor får jeg egentlig tak i det jeg trenger? virker ikke som man kan ta egne kopier