hva betyr dette? hjelp.. anyone

iris29

Forelsket i forumet
Barnehageplass 2008/2009 Samordnet opptak

vedr. barn xxx

Deres søknad om barnehageplass er behandlet i samsvar med retningslinjer for opptak i private og kommunale barnehager.

Sola kommune har som mål og tilby barnehageplass i 2008 til alle som har søkt innen søknadsfristens utløp, 15.02, er bosatt i kommunen per 15.08 og har behov for barnehageplass innen 31.12.2008

Vi har foretatt loddtrekning iht retningslinjene. Alle fikk dessverre ikke tildelt plass i første runde. De er oppført opp på egen liste for tildeling av plass etter hvert som disse blir tilgjengelige.

Vi vil så langt som mulig tilstrebe å tilrettelegge et tilbud som er i tråd med Deres behov oppgitt i søknaden. Dere vil få nærmere beskjed om barnehage og type oppholdstid innen utgangen av mai.

Barnehageplassen tildeles med forbehold om at barnet bor i sola kommune per 15.08

Vedtaket kan påklages. Se vedlegg

med vennlig hilsen
xxx

virker jo som om du har fåttt plass men litt usikker på hvor ennå..kanskje de skal ha sånne brakke bhg å gjerne ikke helt vet hvor de skal være....[8|][8|]

men sånn som jeg leserdet har du fått plass men vil få nærmere beskjed i mai hvor og når.....

Jeg leser det som at dere ikke har fått plass,men står på venteliste og vil få endelig beskjed i løpet av mai om dere får plass eller ikke. Vet ikke om det er riktig da [8|]

Tilføyer at vi fikk brev med overskriften; tilbud om barnehageplass og med svarslipp nederst på arket som skulle returneres snarest mulig til barnehagen vi fikk plass i..

ORIGINAL: unemoren

virker jo som om du har fåttt plass men litt usikker på hvor ennå..kanskje de skal ha sånne brakke bhg å gjerne ikke helt vet hvor de skal være....[8|][8|]

men sånn som jeg leserdet har du fått plass men vil få nærmere beskjed i mai hvor og når.....

ja, det hadde jo vært flott med plass ;-) jeg fikk slik brev på begge ungene. Men syns det står litt knotete.. håper det er sånn det skal tolkes ;-)

tolker som dere ikke har fått plass enda men at de skal fordele noen resteplasser etter hvert (plasser det takkes nei til osv) og at dere står på venteliste for å få noen av de. Tolker det og som dere da kan få tilbud om plass i en annen bhg enn dere har søkt.

For et utrolig dårlig skrevet brev!! [8|]

Først fikk jeg intrykk av at dere ikke hadde fått, der det stod om at de blir satt på venteliste, men lenger nede står det at det vil komme nærmere besked om når og hvor og at plassen forutsetter at dere bor i sola kommune i august..
Merkelig skrevet, ring og spør.
Lykke til, uansett[:)]

ORIGINAL: FjerneErna

Jeg leser det som at dere ikke har fått plass,men står på venteliste og vil få endelig beskjed i løpet av mai om dere får plass eller ikke. Vet ikke om det er riktig da [8|]

Tilføyer at vi fikk brev med overskriften; tilbud om barnehageplass og med svarslipp nederst på arket som skulle returneres snarest mulig til barnehagen vi fikk plass i..

hadde nok også tolket det som om jeg IKKE  hadde fått plass... hvorfor skal man ellers kunne påklage vedtaket?? ( nederst)

ORIGINAL: FjerneErna

Det tenkte jeg også da jeg leste.

ser det ikke bare er jeg som sliter litt med å forstå brevet :-)

Jeg trodde med en gang at vi ikke fikk plass. Men etter å ha lest brevet ble jeg litt usikker. Men hvis du får plass, da pleier vel barnehagen du får plass i stå også? eller?

Back
Topp