Hva betyr dette da??

De må no vel være positive??????

Jeg klarer ikke å se noe kryss, men det er vanskelig med de strekene der på bilder.

Jeg råder deg til å ta med en urinprøve til legekontoret ditt å få den testet der. Trenger ikke bestille time, trenger ikke være morgenurin. Å ta en test der, koster mindre en enn CB test fra apoteket.

Lykke til :)

Tenkte jeg ville vente noen dager og så ta en annen type test en clear blue, for den er jo tydeligvis ikke til og stole på siden den kan få disse falske positive...men har et bilde til liggende og der kan jeg ane en skygge så streken blir bred liksom... men vanskelig og ta bra bilder slike svake tester...
Men litt moro og høre hva dere tenker...

Jeg skjønner ikke hvorfor folk kjøper disse type tester.. kjøp en digital og få svaret. Da slipper du å tolke den opp og ned. Er vel bedre å få vite det med en gang, enn å gruble på disse sytrådstrekene som alltid oppstår? 

Lykke til med videre testing :) 

JA men siden jeg tester litt tidlig så trur jeg faktisk ikke det hadde slått ut på en digital om det viser seg at jeg er gravid... (snakker av erfaring)

Pluss at jeg får ikke tak i digital her jeg bor...dem er utsolgt, må kjøre 1,5 time for og få tak i og det gidder jeg ikke...
Da venter jeg heller, men ville bare høre hva dere trudde...

Den ser positiv ut ja.. Men er de tre tatt over flere dager? I tilfelle burde de blitt sterkere.. Vent et par dager og ta en ny du :)

Positive!
De behøver absolutt ikke å bli sterkere... Snakker av egen erfaring..
Noen produserer mer HCG enn andre, og testene syntes mer :)

Lykke til og oppdater oss snart :D

Back
Topp