Hva betyr dette brevet?

Ja, det er nok forsamtalen. Så stas, gratulerer med å være i gang!

Signerer de andre, det er forsamtale. Var der selv i slutten av januar og er nå igang med første forsøk. Lykke til!

Jøjjemeg, ja det gikk veldig fort! De mottok henvisningen i slutten av januar.

Nå er det påskeferie og tiden kommer til å fly! Hjelp :-)

Jøjjemeg, ja det gikk veldig fort! De mottok henvisningen i slutten av januar.

Nå er det påskeferie og tiden kommer til å fly! Hjelp :-)

Det var fort! Så fantastisk! :D
Rart det ikke stod så mye.
Fikk massevis av ark med info fra Riksen da jeg ble innkalt.

Uansett, Husk å ta med mannen ;) De er ganske viktige på at man er to om dette her sa dem.

Det var fort! Så fantastisk! :D
Rart det ikke stod så mye.
Fikk massevis av ark med info fra Riksen da jeg ble innkalt.

Uansett, Husk å ta med mannen ;) De er ganske viktige på at man er to om dette her sa dem.

Vi fikk hver vår innkalling i samme brev, så han må jeg huske ja :-)

Fikk like innkallinger, kart og info om elektronisk journal. Dett var dett!

Lykke til i morgen! :D

Jeg håper du kommer med en oppdatering i morgen. Jeg er veldig spent på hvor mye trykk det er hos dem for tiden. :)

Tusen takk! Så hyggelig at du husket på meg :-)

Skal oppdatere! Nå er jeg så spent :D

Vi lå jo egentlig veldig likt i løypa, helt til min henvisning ble borte underveis, så jeg synes det er veldig spennende å se hva som skjer med deg! :) Håper du får komme raskt i gang nå, og at du får full klaff!

Vi lå jo egentlig veldig likt i løypa, helt til min henvisning ble borte underveis, så jeg synes det er veldig spennende å se hva som skjer med deg! :) Håper du får komme raskt i gang nå, og at du får full klaff!

Ja, huffameg dere var virkelig uheldige! Har du hørt noe mer?

Ja, huffameg dere var virkelig uheldige! Har du hørt noe mer?

De fikk henvisning da den ble sendt på nytt, så den ble registrert en måned senere (20.2). Og jeg har fått vite at vi er godkjent for IVF behandling. Så da venter vi på brev til forsamtale.

Den første henvisningen var blitt borte siden det er nytt journalsystem på Riksen. Det er fryktelig kjedelig at det ble sånn, men men, en måned har jo egentlig ingenting å si. Prøver jeg å si til meg selv. ;)

Men nå er det mest spennende at det er action for deg! :D

De fikk henvisning da den ble sendt på nytt, så den ble registrert en måned senere (20.2). Og jeg har fått vite at vi er godkjent for IVF behandling. Så da venter vi på brev til forsamtale.

Den første henvisningen var blitt borte siden det er nytt journalsystem på Riksen. Det er fryktelig kjedelig at det ble sånn, men men, en måned har jo egentlig ingenting å si. Prøver jeg å si til meg selv. ;)

Men nå er det mest spennende at det er action for deg! :D

Det var kluss med vår henvisning også. Jeg ringte for å høre om den var kommet fram og da sa hun: oj, søker du alene? Det er bare registret en på din søknad.

Jeg tok kontakt med gyn som sendte henvisningen på nytt, og når jeg ringte etter noen dager sa de at det lå to like henvisninger inne- begge to var med begges navn. Så hvorfor han falt ut av den første for så å ikke ha falt ut likevel, aner jeg ikke.

Men det gikk kjappere enn jeg hadde trodd. Rakk hverken å spare penger eller slanke meg :rolleyes:

Det var kluss med vår henvisning også. Jeg ringte for å høre om den var kommet fram og da sa hun: oj, søker du alene? Det er bare registret en på din søknad.

Jeg tok kontakt med gyn som sendte henvisningen på nytt, og når jeg ringte etter noen dager sa de at det lå to like henvisninger inne- begge to var med begges navn. Så hvorfor han falt ut av den første for så å ikke ha falt ut likevel, aner jeg ikke.

Men det gikk kjappere enn jeg hadde trodd. Rakk hverken å spare penger eller slanke meg :rolleyes:

Du trenger forhåpentligvis ikke å slanke deg, og så satser vi på et billig forsøk med full klaff. ;) Mannen var ikke registrert på min søknad, men det tok de bare med meg over telefon og det påvirket heldigvis ikke når henvisning var registrert i køen. Alt av blodprøver og sædprøve lå jo allerede i mannens journal, det visste jeg jo heldigvis.

Håper du får sove i natt og at det blir en god opplevelse i morgen!

Back
Topp