Hva betyr dette? (Bilde)

Bukett

Forumet er livet
Septemberhjertene 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
IMG_4544.PNG

Hei! Jeg driver å kikker på hvor vi evt skal velge å henvises til offentlig ivf..og ser på ventetiden. 20 uker utredning og 10 uker dagbehandling?

Hva betyr dette?

Nå tok ikke jeg utredning i det offentlige.. men jeg tror det betyr at det tar 20 uker fra henvisning er sent til man får starte med utredning! Og at når man er ferdig med utredning så tar det 10 uker før man kan begynne med forsøk!

Noen andre som vet?

Nå tok ikke jeg utredning i det offentlige.. men jeg tror det betyr at det tar 20 uker fra henvisning er sent til man får starte med utredning! Og at når man er ferdig med utredning så tar det 10 uker før man kan begynne med forsøk!

Noen andre som vet?

Det er riktig :happy:!

Det stemmer det over, fikk sjokk da vi sendte henvisning - da ble nemlig ventetiden "skrudd" opp i Porsgrunn! Fikk allikevel forsamtale 2,5 mnd etterpå.. og startet i samme syklus 6 dager etterpå(fordi de mente det hastet).. var nok heldig, for de hadde egentlig neste oppstartstid 24.aug :) det kan gå fortere en det som står [emoji1317]

Jeg ble henvist til porsgrunn i mars og var til forsamtale 28/6. Får ikke starte med medisiner før sent i oktober, med uttak i november. Så det tar tid der og! Har en følelse av at jeg ikke blir prioritert da, siden jeg er så ung.

Back
Topp