Hva betyr dette? * ang søk av pakker på posten.no*

Trone

Gotta love ebay
VIP
Jeg venter på en pakke og har sporet kollinr på posten.no

På siste sendingshendelse står det:
"Försändelsen har sorterats i utlandet"

Hva betyr det..? Utlandet?

Jeg skal få sms når pakken har komemt til mitt postkontor, så det er jo greit. Men.,
Pakken har ankommet her i  byen, men skjønner ikke helt det med utlandet?

hvor har du bestilt den fra? ser ut som om den er sortert og gjort klar for sending i sverige, basert på språket det er skrevet på.

Jeg har bestil fra Ellos.
Her er klippet og limt fra sporingen, så den er jo kommet hit til byen da, men skjønner fint lite og ingenting :/

Händelser
2011-11-02 05:54 Kristiansand Försändelsen har sorterats i utlandet
2011-11-01 02:16 Oslo Ankommit HUB/Terminal
2011-10-31 22:56 Oslo Ankommit HUB/Terminal
2011-10-31 04:05 Posten Elektronisk förhandsinformation mottagen

i alle dager... nei det forsto jeg fint lite av jeg også. Trodde da at ellos sendte fra norge? og står jo kristiansand på den første der.
Nei, da vet jeg virkelig ikke...

Kan det hende at dersom pakken er sendt fra Sverige, så har bare loggen havnet i feil rekkefølge i forhold til klokkeslettene? Eller?

Jeg vil ha vinterskoene mine og julebordkjolen miiiiiN!! He he he he he!!!
Kom ikke inn på ellos sine sider tidligere idag, så jeg fikk dollface til å finne sporingsnr for meg, ha ha ha!!! :P

Hjelper ikke deg så mye, men Ellos sender fra Sverige (Borås), ikke Norge.
Jeg tror du får pakken din ganske så snart jeg, kanskje allerede i dag :) Tipper den blir hentet fra sentrallageret i Oslo og kjørt til ditt lokale postkontor og at du får en eventuell sms når den er klar til henting. Enig at registreringen var forvirrende, men kanskje varene blir sendt med Color Line, da havner de i Kristiansand som første stopp i Norge :)

Håper jeg får mld i dag, sannheten! :) :) :)

Jeg eier ikke tålmodighet i det hele tatt, nemlig, he he!! Og i alle fall ikke nå som jeg vet pakken er 5 minutt unna meg, men på "feil" postkontor, he he he!!

Aner fremdeles ikke hva det betyr, men jeg fikk i alle fall hente-sms etter jeg var kommet hjem fra jobb! Så etter jobb i morgen skal jeg hente pakken, wweeee!!! :D 

Back
Topp