Hva betyr det? *Rivesegihåret*

LilleBurugla

☆ En del av Juni-13 ☆
jentene i juni13
Tilgangsansvarlig
VIP
DPO, IKM og alt det andre dere forkorter!? :p Skjønner at d har noe med babylaging og gjøre, men det stopper der! :]

Dpo er vel dager siden eggløsning, ikm er ikke kommende mens, altså hvor mange dager til du skal ha mens (helst ikke mens)
tr er mens.
sa er spontan abort

Jeg blir like gal! Har forstått at IKM betyr ikke kommende mens, men er usikker på dpo. Men hva er egentlig forskjellen mellom MA og SA?

MA Er missed abbortion, betur at Fosteret dør, men kommer ikke ut selv.
Og en SA Betyr at du da mister å blør ut med en gang, hvis jeg har forstått det riktig ;)

hunnykaos skrev:
Jeg blir like gal! Har forstått at IKM betyr ikke kommende mens, men er usikker på dpo. Men hva er egentlig forskjellen mellom MA og SA?

Ikke kommende mens? Okeei... Hadde peilig... Vanskelig dette her :p

Og en ting til... Hvordan vet dere når dere kan teste? "10dager til testing".. Jeg viste jeg måtte test fordi mensen var borte og puppene ble store :p Vanskelig og skjønne at mine ikke har vært planlagt da eller.. :p

Tina pusen skrev:
Og en SA Betyr at du da mister å blør ut med en gang, hvis jeg har forstått det riktig ;)

hunnykaos skrev:

Ok, det var det jeg hadde gjettet da... Vanskelig dette! Vet det finnes en type ordforklaringsliste her på BV, den så jeg sist jeg hang i et terminforum..

hunnykaos skrev:

Tina pusen skrev:

hunnykaos skrev:

Ok, det var det jeg hadde gjettet da... Vanskelig dette! Vet det finnes en type ordforklaringsliste her på BV, den så jeg sist jeg hang i et terminforum..

Hm,mm, ja den har jeg sett et sted også. Men fant den ikke nå :(

Vi vet når vi skal teste pga noen tester etter EL = EGGLØSNING, Å da teller man dager etter den, å tar ca 7 + + + dager for at et foster skal feste seg, å da vet man ca når man kan starte med testinga, også fordi mange vet eksakt når mensen skal komme, på minuttet omtrent :P

Back
Topp