DPO, IKM og alt det andre dere forkorter!? :p
Skjønner at d har noe med babylaging og gjøre, men det stopper der! :]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg blir like gal! Har forstått at IKM betyr ikke kommende mens, men er usikker på dpo. Men hva er egentlig forskjellen mellom MA og SA?hunnykaos skrev:
MA Er missed abbortion, betur at Fosteret dør, men kommer ikke ut selv.Tina pusen skrev:
Og en SA Betyr at du da mister å blør ut med en gang, hvis jeg har forstått det riktig ;)
Jeg blir like gal! Har forstått at IKM betyr ikke kommende mens, men er usikker på dpo. Men hva er egentlig forskjellen mellom MA og SA?hunnykaos skrev:
hunnykaos skrev:
MA Er missed abbortion, betur at Fosteret dør, men kommer ikke ut selv.Tina pusen skrev:
Og en SA Betyr at du da mister å blør ut med en gang, hvis jeg har forstått det riktig ;)
Ok, det var det jeg hadde gjettet da... Vanskelig dette! Vet det finnes en type ordforklaringsliste her på BV, den så jeg sist jeg hang i et terminforum..