Hva betyr det når det står..

Tullerusket

Gift med forumet
ingen gjenboere i boligannonse?  Spøkelser?[X(][8D] 

Fasiliteter

• Balkong/Terrasse
  • Peis/Ildsted
  • Ingen gjenboere
  • Barnevennlig
  • Rolig
  • Kabel-TV
  • Sentralt
  • Turterreng
  • Hage
  •  
    At det ikke er noen som har bodd der før?[:D] Er ikke helt sikker.
    Er det en helt ny leilighet?

At du ikke har noen som bor rett i mot deg eller ved siden.

Har ingenting med spøkelser og gjøre

ORIGINAL: Frøkna17

At det ikke er noen som har bodd der før?[:D] Er ikke helt sikker.
    Er det en helt ny leilighet?

hehe,ikke i følge tapeten[X(]   Neida,det er gammelt rekkehus:)

Mener at det betyr noe sånn som at det ikke er folk som bor rett over gata og kan se rett på dere til enhver tid. Altså at dere har litt privatliv uten å stenge verden ute med tykke gardiner og slikt. Er også ofte litt skjermet uteplass om det er en uteplass også....

Er i hvert fall positivt om det er "ingen gjenboere" i det minste! [:D]

hahah! at det ikke bor noen klistra oppi deg som har innsyn overalt[8D]
    ikke noe med spøkellser å gjøre[:D]

[:)]öki,så ingen som kan se inn. Perfekt:) takker for svar[:)]

Jeg så lissom for meg en hvileløs gammel eier som har avgått med døden for mange år siden som vandrer rundt å passer på[X(][8|][:D][8D]

ORIGINAL: Tullerusket

Jeg så lissom for meg en hvileløs gammel eier som har avgått med døden for mange år siden som vandrer rundt å passer på[X(][8|][:D][8D]

det trodde jeg det var før og[:D][:D]

nei da[:)]
    det betyr at når du leier denne leiligheten, kan IKKE DU leie den ut videre til noen andre...

ORIGINAL: Nummer1(-:

det betyr at når du leier denne leiligheten, kan IKKE DU leie den ut videre til noen andre...

Den er til salgs da...

trodde det betydde at det ikke er noen som har hatt huset flere ganger jeg... typ eid, solgt og kjøpt igjen[8D] ser det er flere antakelser her, så neimen om jeg er sikker... men trodde også det var spøkelser før[8D]

Skulel aurat til å skrive det.
    Må le av noen av de forslagene i denne tråden[:D]

Den er til salgs da...

ja, sorry[:)]leste litt feil her...
    en gjenboer er eier eller fester av eiendom som ligger ovenfor den aktuelle eiendom - typisk på den andre siden av veien eller annet samlt areal som kan likestilles med vei..

ORIGINAL: ~StRaToS~

Skulel aurat til å skrive det.
    Må le av noen av de forslagene i denne tråden[:D]

Men vi skal jo ikke leie den,vi skal kjøpe den....

Sorry men... 

ORIGINAL: Lena Levegg

Sorry men... 

[8|]

Sorry men... 

[8|]

Var jo utrolig mange artige forslag om hva det betydde da.. hahaha, har ledd godt her nå [8D][8D]

En gjenboer er eieren av en eiendom som ikke har felles grense med en annen eiendom, som det søkes om tiltak på i henhold til plan- og bygningsloven, men som likevel kan bli skadelidende av tiltaket.
    I forbindelse med en ordinær byggesak er for eksempel den eiendom som befinner seg på motsatt side av offentlig veigrunn, gjenboer til søkeren.
    Begrepet gjenboer er likevel skjønnsmessig, og i forbindelse med større tiltak (for eksempel tiltak som medfører støy- og luktproblemer), vil alle eiere av eiendommer som kan bli negativt berørt av tiltaket, bli å anse som gjenboere.
    Gjenboere skal, i henhold til lovverket, varsles i forbindelse med søknaden, og har rett til å komme med innsigelser. Gjenboere er å anse som parter i saken, og har således rett til innsyn i sakens dokumenter i henhold til forvaltningsloven.
    Begrepet gjenboer brukes også i videre forstand om bygning eller bolig med innsyn til en annen bolig.

Kjente jeg måtte vite her jeg...

KILDE: Wikipedia[;)]

Sorry men... 

[8|]

Var jo utrolig mange artige forslag om hva det betydde da.. hahaha, har ledd godt her nå [8D][8D]

hehe,ja. Blir ikke klok selv vettu. Her snakkes det om utleie til og med. hehe. Vet du hva det betyr?

Back
    Topp