Hva betaler dere i bassenget?

Vand

Forumet er livet
For barn?

For voksen?

[:D]

dunno... mye i bergen iallefall[8D] husker ikke hvor mye det faktisk var. Nærmere 100 lappen. Her er det kommet nytt anlegg som vi ikke har prøvd men jeg leste en artikkel hvor folk reagerte på prisen (sto ikke hva den var da) så jeg kan tenke meg at det blir i samme prisgruppe[8D]

Når vi er i det bassenget hvor den kun er et stort med stupebrett og ett lite med varmere vann så betalte jeg 45kr for nora og meg[:)]

drar vi på badeland i særp må jeg nok ut med godt over 100-lappen

ORIGINAL: Mamma til Jonas.

60 kr for Jonas og jeg[:)]

60 kr TILSAMMEN?

ORIGINAL: Charaina

Når vi er i det bassenget hvor den kun er et stort med stupebrett og ett lite med varmere vann så betalte jeg 45kr for nora og meg[:)]

drar vi på badeland i særp må jeg nok ut med godt over 100-lappen

45 kr TILSAMMEN?

Over hundrelappen TILSAMMEN?

Eller mener du per pers?

120 kr for meg og Marcus en time i varmebasseng...men kan kjøpe årskort for 650 for barn og 900 for voksen...[:D] 

Det var det jeg visste at de tar seg godt betalt her på Mo!!! [:@][:@][:@]

160 kr hvis bare jeg og E drar i bassenget, det ble 225 kr for meg og begge jentene i dag! [:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@][:@]

65 kroner for barn over 2 år

95 kroner for voksne

mmm nå går vi på babysvøming mem det er kanskje det du ee ute etter.. På treningstudio koster det 80 kroner for de som ikke er medlem.. Altså også for barn[:'(]

155,- for oss begge i pirbadet,store!

2500,- for et halvt år,babysvømming, på sykehuset!

ORIGINAL: shorty86

mmm nå går vi på babysvøming mem det er kanskje det du ee ute etter.. På treningstudio koster det 80 kroner for de som ikke er medlem.. Altså også for barn[:'(]

tenker ikke på babysvømming nei[;)]

Jeg syns det er dyrt altså.....[&o]

barn(fra tre år) 42
vokse 67

halv år for familie 1425

105 på hverdager
125 på helg

Samme pris for voksne og barn. Gratis for barn under 3 år.

Ungene våre har bading annenhver mandag inkludert i Bhg. På fritiden bader vi enten gratis på jobben til svogeren min ellers betaler vi 20 for ungene og 30 for voksne. Tar ca en time til dette bassenget. Aner ikke hva det koster sånn ellers i Bergen for å bade.

vet ikke hva det koster helt, men det er kjempedyrt, noe i samme gata som det du betaler vand. Det skal sier at det er et stort badeannlegg da, med flere bassenger, sklier osv

for den store fancy badeparken vi har her,betalte jeg 190 for meg og størstesnuppa  [X(]

har ikke bada i basseng siden syden i sommer.... burde gå i bassenget,men har badedrakt angst[:o]

Tror de skulle ta ca 110 for voksne og 70 eller noe for barn....har ikke vært der enda, men syns det sto det i avisa.....

Back
Topp