Hva betaler dere barnepika?

Greven av gral

Forumet er livet
VIP
Jeg lurte litt på å ansette ei ung jente på 17 år som barnepike noen lørdager og søndager for at jeg skal jobbe litt ekstra til ferien. Hva betaler dere?

eg har jo ei på 12 år som er barnepike for dennis.. hu får ca 25 kr timen. har han ca 2 timer hver gang.

Når jeg satt barnevakt fikk jeg 30 kr timen om dagen, men 50 kr om kveld/natt..

50 kr timen kveld og 100 kr dag.

Litt opp og ned, om vi skal ha barnevakt i helgene så får personen mellom 200-300,- mat og drikke har vi er og hører alltid om det er noe spesielt di vil ha[:)] Kommer litt ann på hvor lenge di skal sitte

bare brukt trillepike på dagtid - da er de jo litt yngre, har betalt ca 30kr/timen. På kveldstid betaler vi 40-50 kr timen (ca da, runder oppover....tar liksom til nærmeste 50/100 lapp.)

Om det er snakk om en del timer på dagtid - type "ung helgedagmamma" tror jeg jeg ville betalt 30-40kr timen?

jeg tok 100kr timen når jeg var 15-16.
men her var det snakk om 2-4 barn av gangen og jeg kunne lage middag/kvelds til dem og legge dem osv.

Nå er det bare familiemedlemmer som passer snuppa og de tar ikke betalt[;)]

ORIGINAL: Fridasinmamma

Nå er det bare familiemedlemmer som passer snuppa og de tar ikke betalt[;)]

Kjøper heller en blomst eller noe interiør-ting etter etpar ganger[:)]

Jeg har barnevakt for datteren min inni mellom. Hun er 23. Betaler 75 kr timen fast.

Jeg tenkte 50 kr timen.
Det blir i fra 10-15 på lørdag og søndag. 2 av disse timene sover han. Det er bare en unge, da den store klarer seg selv.
Ser noen av dere vil betale 75-100 kr timen. Men da sitter jeg ikke igjen med noe selv og kan like gjerne gå hjemme[:)]

Back
Topp