Hva bestemmer

MiniSpire

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
om man blir satt frem eller tilbake når det gjelder termin?? :) Har kort syklus noe med dette å gjøre. Min syklus er bare 25-26 dager eller så :)

om du er helt sikker på eggløsning så tror jeg ikke det spiller noen rolle. Jeg har vanligvis 30 dagers syklus, og skulle hatt mensen 4 februar ca. Etter ul ble terminen flyttet 14 dager tilbake noe som gir meg EL 1.februar... Så det er grunnlaget for at jeg ble flyttet;)

om du er helt sikker på eggløsning så tror jeg ikke det spiller noen rolle. Jeg har vanligvis 30 dagers syklus, og skulle hatt mensen 4 februar ca. Etter ul ble terminen flyttet 14 dager tilbake noe som gir meg EL 1.februar... Så det er grunnlaget for at jeg ble flyttet;)
Så egentlig så kommer det bare an på om EL har vært snere/tidligere? Og sykluslengde har ingen betydning? Jeg er helt grønn på dette :P

Så egentlig så kommer det bare an på om EL har vært snere/tidligere? Og sykluslengde har ingen betydning? Jeg er helt grønn på dette :p
jeg aner ikke,) hehe... kortere syklus kan jo bety at el er tidligere og at du dermed kanskje blir flyttet fremover noen dager? El er jo gjennomsnittlig 14 dager før du får mensen. men som du ser så har jeg tydeligvis min 3 dager før... men nå er nå min syklus ganske rar sånn i utgangspunkptet:P

jeg aner ikke,) hehe... kortere syklus kan jo bety at el er tidligere og at du dermed kanskje blir flyttet fremover noen dager? El er jo gjennomsnittlig 14 dager før du får mensen. men som du ser så har jeg tydeligvis min 3 dager før... men nå er nå min syklus ganske rar sånn i utgangspunkptet:p
Ja, det beste er vel bare å vente til man har vært på UL uansett :P men det er jo en hel evighet til!! Blir gal av å vente.. jeg som ikke har vært til legen enda engang.. :P

Så spennende! Dere har ikke en gynekolog med ul apparat i nærheten da? Jeg ringte å bestillte time til tidlig ul selv hos min vanlige gyn;)

Så billig!!? Trodde det kunne koste opp mot 1000kr jeg... hmm..
ja, jeg bestiller vanlig gyn sjekk. den koster 350 eller noe slikt, også er det vanlig at det er ul. og gravide må bare betale en egenandel på 100 kr. Sist betalte jeg 50kr gangen;) Kommer til å spørre om jeg kan gå der i svangerskapet denne gangen;) da får jeg ul hver gang;)

ja, jeg bestiller vanlig gyn sjekk. den koster 350 eller noe slikt, også er det vanlig at det er ul. og gravide må bare betale en egenandel på 100 kr. Sist betalte jeg 50kr gangen;) Kommer til å spørre om jeg kan gå der i svangerskapet denne gangen;) da får jeg ul hver gang;)
Jøss du er heldig da :) Tviler på at det er så billig noen plass her, men mulig jeg sjekker da ;)

Back
Topp