Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så egentlig så kommer det bare an på om EL har vært snere/tidligere? Og sykluslengde har ingen betydning? Jeg er helt grønn på detteom du er helt sikker på eggløsning så tror jeg ikke det spiller noen rolle. Jeg har vanligvis 30 dagers syklus, og skulle hatt mensen 4 februar ca. Etter ul ble terminen flyttet 14 dager tilbake noe som gir meg EL 1.februar... Så det er grunnlaget for at jeg ble flyttet
jeg aner ikke,) hehe... kortere syklus kan jo bety at el er tidligere og at du dermed kanskje blir flyttet fremover noen dager? El er jo gjennomsnittlig 14 dager før du får mensen. men som du ser så har jeg tydeligvis min 3 dager før... men nå er nå min syklus ganske rar sånn i utgangspunkptetSå egentlig så kommer det bare an på om EL har vært snere/tidligere? Og sykluslengde har ingen betydning? Jeg er helt grønn på dette
Ja, det beste er vel bare å vente til man har vært på UL uansett men det er jo en hel evighet til!! Blir gal av å vente.. jeg som ikke har vært til legen enda engang..jeg aner ikke,) hehe... kortere syklus kan jo bety at el er tidligere og at du dermed kanskje blir flyttet fremover noen dager? El er jo gjennomsnittlig 14 dager før du får mensen. men som du ser så har jeg tydeligvis min 3 dager før... men nå er nå min syklus ganske rar sånn i utgangspunkptet
Har fått time, men det er ikke før den 15. (neste fredag) Da er jeg vel 8+5. Tenker å spørre om tidlig ULda ville jeg ringt legen og fått time Så kommer du liksom litt igang
Jo, vi har nok det.. men tenker å høre først med legen om jeg kan få detSå spennende! Dere har ikke en gynekolog med ul apparat i nærheten da? Jeg ringte å bestillte time til tidlig ul selv hos min vanlige gyn
HEr i byen koster det 100 kr uansett om man er henvist eller ikke, jeg ville ringt og sjekket De har ofte lang vente tid ogsåJo, vi har nok det.. men tenker å høre først med legen om jeg kan få det
Så billig!!? Trodde det kunne koste opp mot 1000kr jeg... hmm..HEr i byen koster det 100 kr uansett om man er henvist eller ikke, jeg ville ringt og sjekket De har ofte lang vente tid også
det er nok vanligere at det koster rundt 1000 kr jaSå billig!!? Trodde det kunne koste opp mot 1000kr jeg... hmm..
ja, jeg bestiller vanlig gyn sjekk. den koster 350 eller noe slikt, også er det vanlig at det er ul. og gravide må bare betale en egenandel på 100 kr. Sist betalte jeg 50kr gangen Kommer til å spørre om jeg kan gå der i svangerskapet denne gangen da får jeg ul hver gangSå billig!!? Trodde det kunne koste opp mot 1000kr jeg... hmm..
ja, det vil jeg trodet er nok vanligere at det koster rundt 1000 kr ja
Jøss du er heldig da Tviler på at det er så billig noen plass her, men mulig jeg sjekker daja, jeg bestiller vanlig gyn sjekk. den koster 350 eller noe slikt, også er det vanlig at det er ul. og gravide må bare betale en egenandel på 100 kr. Sist betalte jeg 50kr gangen Kommer til å spørre om jeg kan gå der i svangerskapet denne gangen da får jeg ul hver gang
Jeg ville hvertfall ringtJøss du er heldig da Tviler på at det er så billig noen plass her, men mulig jeg sjekker da