hva barnevogn merke har dere?

Vi har Stokke-vogn. Liker godt høyden og synes bagen er fin størrelse. Litt stor å frakte rundt i bil og på reise, så tenker vi kanskje skaffer oss en mindre reisevogn etterhvert.

Har emmaljunga. Hadde simo sist, og har en simo sportsvogn. Låner en emmaøjunga nå. Merker jeg syns simo er lettere å ha med å gjøre.

Har hatt emmaljunga og babyjogger. Fantastisk vogner til ulik bruk :D

Babyjogger! Ikke prøvd så mye enda siden babyen kommer i august.. men jeg liker den veldig godt! Har prøvd den hos ei venninne tidligere.

Hadde emmaljunga edge med nr 1 og 2 og en tfk joggster twist nå. Jeg elsket edgen, men mannen ville ha en mindre og lettere vogn denne gangen, så da fikk han heller få viljen sin denne gangen:D

Vi har tyske Knorr-baby. Kjempe fornøyd med vogna og ikke mange som har likens. Vi hadde egentlig tenkt å kjøpe Britax Go Big, men er kjempefornøyd med Knorr-Baby vogna :)

Emmaljunga. Veldig fornøyd! :)

Har en emmaljunga, vet ikke hvilken, den er altfor stor :p

Også har vi en babyjogger city mini GT til mellomste. Har kjøpt babybag til den, slik at vi kan bruke den til babyen istedenfor emmaljungaen når vi er på farten:)

Hadde Emmalgjunga Classic til første med citybag til, og en tfk joggster kun sportsdel, samt en trille quinny zapp xtra (som ble byttet ut med zapp xtra 2). Jeg var ganske fornøyd med alle sammen, litt forskjellig bruk. Ingen som jeg syntes var 100% perfekt (og det tror jeg ikke finnes).

Denne gangen har vi fortsatt zapp xtra 2 som trille og som understell til babybilstolen, men nå har vi valgt cybex Priam, så får vi hvordan vi vil like den vogna når mini kommer til høsten.

Kjøpte en billig en [emoji14]
Carena Free kombi, heter den. Kostet i underkant av 2500 ny, derfor den ble kjøpt.
Ikke fått gjort noe mer enn å sette den opp enda, men.. Tror den blir bra, når vi bare får ordnet litt luft i dekka.

Emmaljunga mondial, veldig fornøyd! Stor og behagelig for baby. Kjøpte brukt for 4500kr!

Back
Topp