Hva bare må du ha i løpet av en dag?

¤Mamma06og08¤

September 2013 <3
Tenker på mat eller drikke?

Her må jeg ha ett glass med appelsinjuice for å skylle ned folaten og vitaminpillene :P

Drikker mer vann enn vanlig. Er veldig tørst hele tiden. Utover det så ingenting egentlig!

Før var det Battery og helst iskaffe karamell, men det kuttet jeg ut da jeg ble gravid.... Nå er det appelsinjuice men gleder meg til å lysten på mat tilbake! Tar meg av og til en frappe, klarer ikke kutte det helt ut :P

En kopp kaffe og masse vann :)

Hmmm... frukt, vann og en kopp kakao....

Jeg mååååå ha litt kola :O og jeg er ikke glad i kola!!!

Jeg må ha en kopp med en eller annen type kaffe om morgenen, også er jeg avhengig av vann flaska mi:) også må jeg ha enten gulrøtter eller sukkererter i veska:)

Sent from my GT-P5110 using BV Forum

Jeg må ha vann!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Så sunne dere alle er da! *Vann* liksom? :p

Ikke jeg... Eller jeg drikker ganske greit med vann om dagene, men ganske ofte til middag eller i helgene tar jeg et glass cola.:smiley-ashamed005 Tror det er blitt min "kaffe"

MÅ ha sjokomelk eller latte fra stabucks med caramel jumm jumm. Eller blir det mye apelsin og pærer og duer og slikt. Frokost der i mot MÅ jeg ha rett i koppen spagetti bolognese. :-P ellers går jeg kvalm hele dagen.

Kaffe, brødskiver med pålegg og hvertfall en smak av cola ;)

Har ikke noe jeg måå ha foreløpig:) drikker mye vann og mat mn det gjør jeg til vanlig også:)

Er veldig gla i Pepsi Max, prøver og trappe litt ned nå da. Ellers har jeg spist en del Kiwi i det siste. :-D

Back
Topp