Hva baker du i påsken??

Vesla har store ønsker om snickerskake, så det skal vi bake på torsdag. Og jeg pleier å bake boller og skolebrød som vi tar med på tur:)

Nei, det gjør jeg ikke. Men har planer om å bake boller. Bare fordi jeg og ungene er alene hjemme hele dagene.

pleier å bake skoleboller, men i år har jeg lyst til å prøve meg på den påskekaken til hun fra det søte liv:D den ser fantastisk god ut.

Jeg bakte boller og putta i frysern om søndag, så blir kanskje rundstykker og en sjokoladekake. Men jeg har bare 2 dager fri så vi får se :)

Må hvertfall bake rundstykker :) så har jeg bursdag imorgen, så blir vel en kake også :)

Brytebrød med ost og appelsinkake, og så har jeg lovet treåringen at vi skal lage muffins en dag :-)

Har ingen tradisjoner, men har bestemt meg for kanelboller å banankake :)

Skal feire bursdagen til gutta på søndag så skal bake gulrotkake og ostekake til da :-) ellers forbinder jeg suksessterte med påske :-P

Har ingen faste tradisjoner, lager det som faller meg inn :) Sålangt har det blitt grove rundstykker og knekkebrød, tror det blir ei saftig og særdeles usunn sjokoladekake i dag for å veie opp for tidligere sunne bakverk :p

Skal bake boller imorgen tenkte jeg:D til å ha på bilturen:p ellers har jeg laget granola igår:p

Pleier ikke bake noe til påske, men i dag holder jeg å ungene på med å lage Kanelsnurrer :)

Kanskje ei kake eller bollar eller noko:-)

Jeg har bakt boller med vaniljekrem og tenkte å bake en marmor kake etterpå :)

Back
Topp