Hva baker dere til jul?

Lolo

Forumet er livet
Hva baker dere til jul?

Vi baker alltid pepperkaker, colakaker og sarah bernhard. I år blir det kransekake og trolig marvpostei i tillegg.

Kakemenn, colakaker, sjokoladesigarer, ristopper, franske makroner, kokosmakroner, pepperkaker, delfiakake og litt diverse karameller og konfekt. :p
Tar litt av.

Pepperkaker og serinakaker :) Mamma lager kromkaker som vi får en del av.

Vi baker loff, pepperkaker, delfiakake (med lys sjokolade, mindre delfiafett og mer perkjeks og sukkertopper enn vanlig:p ) Noen ganger om jeg har god tid i desember har jeg også lagd konfekt i ørten forskjellige varianter.
I år og årene fremover blir det også mange bursdagskaker, siden vesla blir 1 år 22/12 :)

Pepperkakehus, kakemenn..

Har ikke tid til mer med 2 barn som har bursdag i desember går det nok av tid til annen kake baking :P

Ikke mye, vi får julekaker av svigermor. Om jeg skal bake blir det bare delfiakake :P

Pepperkake, pepperkakehus, hvitekakemenn, krumkaker, tørrevafler, sarah bernard, risboller, kokosmakroner, julebrød, kransekakestenger, kavringer, er det jeg kommer på i farta :) jeg og mamma baker det meste i lag før jul :) barna deltar på pepperkaker, huset og kakemenn :)

Peppepkaker og pepperkakehus.

Imponert over dere som lager pepperkakehus... Det får jeg aldri bra, så har gitt opp og kjøper heller.

Pepperkaker
Brentemandler
Vepsebol
Krumkaker
Havreflarn
Sandkaker
Og en til.... Husker hvilken :(

Pepperkaker
Kransekake stenger
Smultringer
Julekake
Risboller
Sarah Bernard
Delfiakake

Får kromkaker og mandelflarn av farmor

Kakemenn
peppernøtter
"Måkebæsj"= kjeks m sjokoladebiter
hjemmelaget fløtekaramell
peppermyntekonfekt
hardangerlefser
elgedritt=sjokoladekuler
(Mye bæsj og dritt her, men er det di heter!)

Julemenn/kakemenn, konfektkjeks, brune pinner, pepperkaker, kransekake, sarah bernard :)

Pepperkaker, mandeltopper, kransekakestenger, mandelflarn, kokosmakroner, skjærereder og marsipan konfekt :)

Back
Topp