Hva badeland?

KathMor

Forumet er livet
Kan dere anbefale sånn i Oslo/Akershus?

Jeg titter på Risenga og på Østfoldbadet. Begge har barnebasseng, men finner ikke ut om noen har sklier i disse? Mi er litt turbo og trenger noe å gjøre enn å bare vass i grunt vann Så noen sklier hadde vært greit! Så har jeg med meg ei på 9 mnd, så greit om barnebassengene blir gradvis "dypere"??

Tusen takk for tips, erfaringer og hjelp!

Hilsen ei som lurer på om hun tørr dette alene med to barn haha

irriterende dette med å ikke se svar altså.... emoticon

Syntes også Østfoldbadet er barnevennelig. Liten sklie i barnebasseget,basseng hvor det blir gradvis dypere(og hvor det er bølgemaskin), og boblebad som min 4 åring elsker :)

Risenga har to store sklier, klatrevegg og bølgemaskin, strømkanal, stupebasseng, vanlig svømmebasseng og barnebasseng lurer på om det er en bitteliten sklie i det. Veldig fint der :) (og billig om du er der før 12 mener jg å huske)

Østfoldbadet synes jeg personlig er mer møkkete enn Risenga. Risenga har sklier de også. Et terapibasseng med 33 grader som er deilig for en baby. Ta med badering til henne.

Risenga sitt barnebasseng er to basseng. Et barnebasseng for de minste dvs. 0 - 4 år ca. som på det dypeste er 30 cm med egen liten sklie og bobler i. Også har de ett som gradvis blir dypere med en egen innretning med strøm (større barn) og så kommer det bølger hvert 30 min.
I tilegg er 2 vannsklier for barn.

Personlig foretrekker jeg Risenga, da jeg synes dette er et renere sted for barnet mitt enn det jeg synes Østfoldbadet har.

Back
Topp