Hva bør hunder absolutt IKKE spise..?

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Har besøk av en hund her nå, og han er ikke særlig hypp på hundemat. Men den rappet akkurat en bønsj med melonskall fra bordet[8|] Det var fortært før jeg rakk å reagere.

Farlig..? Det er en ganske liten og ung hund.
Er vant til hunder som spiser hundemat. Og brødskive med leverpostei[:D]

Så en hund som ble skikkelig syk av å spise EN drue en gang, så nå begynte jeg å lure litt da.. Kan jeg forvente sprutbæsj her?

hehehehehe, skal lete opp en sånn nettside med oversikt til deg jeg[:D] tror ikke det er farlig for hunden, men sprutbæsj kan man jo ikke utelukke da[8D]

fant ikke igjen den siden, men her er ei anna ei http://dyrenett.no/no/s/artikkel.asp?art=Hund&h=d&id=220

hehe.. sprutbæsj med den duskehalen foran ræva...? FLOTT!
[:D]

Har ikke hørt noe fra de eventuelle nye eierne enda forresten. Men regner med de tar turen snart. Sier fra straks jeg hører noe[;)]

De skal heller ikke ha bein av fisk, fugl og får. Maiskolber er heller ikke bra.

oki!

Takker for svar.. Han spiser nemlig alt vi mennesker spiser. Tror han er litt bortskjemt hjemmefra[:D] Men nå er vi knallharde. Han spiser tørrfor når vi gir ham det fra hånden[:D] Skjønneste vovsen!

Fekk vite at de ikke skal ha rosiner og sjokolade... Men hver enkelt hund reagere på vet jeg ikke...
Min hund tåler all slags frukt, men hvem vet hva den hunden reagerer på[:)]

Vel.. nå har den hatt i seg gulrøtter, melomskall.. og toppet det hele med deilig vannmelon[8|]

Da har den i alle fall fått i seg noe. Bra det da.. men jeg skulle fortsatt hatt den til å spise mer tørrfor.

ORIGINAL: Gollemor

hehe.. sprutbæsj med den duskehalen foran ræva...? FLOTT!
[:D]

Har ikke hørt noe fra de eventuelle nye eierne enda forresten. Men regner med de tar turen snart. Sier fra straks jeg hører noe[;)]
ja gjør det da, høres jo så kos ut den hunden! passe stor for mine turer ute og[:D] vi drar til asker i helga i bryllup + blir i danmark fram til den 14 nå da så spørs om charlotte har tålmodighet til å vente på oss... men jeg har med meg dataen så skal holde meg oppdatert!!![:D]

Back
Topp