Hva av First price og andre billigprodukter kjøper du/dere?

Fp saft, den er best, fp dopapir og om eg får bestemme så blir det fp mørbrand biff klump, den er bare nydelig :D og jo fp kaviar og trur eggene er fp :)

Sent from my HTC Wildfire S A510e using BV Forum mobile app

Egg og kyllingfilet..
Gubben har shampoo og balsam..jeg har ikke prøvd enda.
Sprøstekt løk når vi er tomme for den andre vi kjøper noen av når de er på 10er-marked på obs..
Hmm..

Sent from my HTC One X using BV Forum

Ingenting.

Egg,bacon,eplejuice,saft,baguettar,loff, gulrøtter,kaviar,fiskebollar,fiskepinnar, bleier,vaskeservietta,poteter,pytt i panne,fruktbrus,appelsinbrus,chips, frosen kylling,kotelettar, grillpølse,potetsalat, lompe,pølsebrød. Kjem ikkje på noko meir no;-)

Lomper har jeg kjøpt , grønnsåpe , dopapir iblandt! X-tra sin eplejuice en er kjempe god ;, men selger den ikke her jg bor :-/ , firstprice fyrst kyllingfilet ;-)

kyllingfilè'n deres er magisk :) har jobbet på prior da, så vet hva jeg kjøper der :) de er litt mer usunne enn vanlig kyllingfilè men det er fordi de er sprøytemarinerte :) mmmmm.... de blir ikke tørre hvis du steker de litt for lenge i vartfall :) pasta'n kjøper jeg, men det er fordi pasta er pasta for meg :) ellers har jeg en sånn pertentlig type av en kæll og han syns ikke noe om billigprodukter.... uansett hvor mye jeg har prøvd og overbevise han om at det blir brukt de samme produktene til de som til vanlig produkter :) (first price)

Kjøper billig dopapir, sånn blå sak til og henge i do. Wc-rens. Saft som regel. Egg. Hender vi kjøper billigmerke våtservietter. Husker ikke hvilket merke vi bruker og kjøpe av de forskjellige.

Kjøper egg, kattemat, våtservietter, pasta, fiskeboller, pølser, lomper, kjeks.... Det jeg kommer på nå..

veldig lite,men kjøper mye av rema1000 sine billig produkter..:)

Saft, hvitløksbaguetter, tannbørster, truseinnlegg, bind, champagnebrus, ostepop, frukt, eplejuice, våtservietter, tomatsuppe, sauser, kjeks, shampo, balsam, håndsåpe, såpestykker, tøymykner, klorin, salmiakk, kluter, sprøstekt løk, grillpølser, grønnsaker, pytt i panne. Og sikkert enda mer :D

Lite First Price, men kjøper endel av Rema 1000 sine billig produkter (hermetikk, tacoting, noen sauser osv).

Kjøper vel egentlig 50/50 tror jeg, av billige produkter og "merkevarer" (der vi vet at de billige produktene er gode så kjøper vi det)

Egg. Kyllingfilet. Bacon og appelsinbrusa. De jeg kommer på nå:)

Pasta og ris.
Baguetter.
Cherrytomater
Tørkepapir
Kaviar
Egg
Plastikkposer/brødposer

Det har blitt mindre av de produktene for de inneholder mye palmolje.

Fp kjøpet vi bare kylling filet. Rema1000 sitt merke går det i fryste grønnsaker, hvitløksbaguetter, fløtegratinerte poteter :)

Har first price egg fra frittgående høns da ? Burhøns har det verre enn frittgående .

Har ikke prøvd noe særlig first price tror jeg, de selger ikke det på butikkene jeg handler på. Derimot kjøper jeg masse av billigproduktene til rema 1000. Vi kjøper juice fra rema, hermetisk mais, hermetiske tomater, tomatpure, fullkornstortillas, corn flakes, frossengrønnsaker, ost, hasselnøttkjerner, marsipan, kokosmelk, vaskepulver, oppvaskmaskinpulver, salmiakk, og sikkert mye mer. Brukte bleiene der da jeg hadde bleiebarn.

Innimellom handler jeg på coop, og da kjøper jeg deres egne merker i lasagneplater, buljongterninger, puffet havre, våtservietter og solkrem. (Solsprayen er svanemerket og uten nanopartikler. :D )

Kjøper avfallsposer og hvitløksbaguetter fra frist price!

Back
Topp