Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Hva av First price og andre billigprodukter kjøper du/dere?
Egg og kyllingfilet..
Gubben har shampoo og balsam..jeg har ikke prøvd enda.
Sprøstekt løk når vi er tomme for den andre vi kjøper noen av når de er på 10er-marked på obs..
Hmm..
Egg,bacon,eplejuice,saft,baguettar,loff, gulrøtter,kaviar,fiskebollar,fiskepinnar, bleier,vaskeservietta,poteter,pytt i panne,fruktbrus,appelsinbrus,chips, frosen kylling,kotelettar, grillpølse,potetsalat, lompe,pølsebrød. Kjem ikkje på noko meir no;-)
Lomper har jeg kjøpt , grønnsåpe , dopapir iblandt! X-tra sin eplejuice en er kjempe god ;, men selger den ikke her jg bor :-/ , firstprice fyrst kyllingfilet ;-)
kyllingfilè'n deres er magisk har jobbet på prior da, så vet hva jeg kjøper der de er litt mer usunne enn vanlig kyllingfilè men det er fordi de er sprøytemarinerte mmmmm.... de blir ikke tørre hvis du steker de litt for lenge i vartfall pasta'n kjøper jeg, men det er fordi pasta er pasta for meg ellers har jeg en sånn pertentlig type av en kæll og han syns ikke noe om billigprodukter.... uansett hvor mye jeg har prøvd og overbevise han om at det blir brukt de samme produktene til de som til vanlig produkter (first price)
Kjøper billig dopapir, sånn blå sak til og henge i do. Wc-rens. Saft som regel. Egg. Hender vi kjøper billigmerke våtservietter. Husker ikke hvilket merke vi bruker og kjøpe av de forskjellige.
Har ikke prøvd noe særlig first price tror jeg, de selger ikke det på butikkene jeg handler på. Derimot kjøper jeg masse av billigproduktene til rema 1000. Vi kjøper juice fra rema, hermetisk mais, hermetiske tomater, tomatpure, fullkornstortillas, corn flakes, frossengrønnsaker, ost, hasselnøttkjerner, marsipan, kokosmelk, vaskepulver, oppvaskmaskinpulver, salmiakk, og sikkert mye mer. Brukte bleiene der da jeg hadde bleiebarn.
Innimellom handler jeg på coop, og da kjøper jeg deres egne merker i lasagneplater, buljongterninger, puffet havre, våtservietter og solkrem. (Solsprayen er svanemerket og uten nanopartikler. )