Hva angrer du mest på her i livet?

Mye som jeg ikke gjorde når jeg hadde mulighet til det.

Hmm. Vet ikke

Jeg kan faktisk ikke angre på noe :o for uten mine feilgrep i livet hadde jeg ikke vært det jeg er i dag :)

At jeg ikke fant noen andre å kjøre med slik at jeg kunne ta førerkort.

Jeg kan faktisk ikke angre på noe :o for uten mine feilgrep i livet hadde jeg ikke vært det jeg er i dag :)
Sånn tenker jeg også. Men hadde jeg hatt utdanning hadde jeg sluppet å tatt d nå:p men jeg vil jo ikke angre på d når jeg er ferdig utdannet heller:)

Sånn tenker jeg også. Men hadde jeg hatt utdanning hadde jeg sluppet å tatt d nå:p men jeg vil jo ikke angre på d når jeg er ferdig utdannet heller:)
Hehe. Bare bli ferdig så slipper du å angre på noe ;)

Angrer ikke på noe. Hadde gjort det igjen. ..utenom å sendt hesten min til Danmark. Det kunne jeg ha droppa

Jeg prøver å ikke angre på det jeg har gjort, men heller tenke på det som læring. Men har gjort mye dumt som jeg godt kunne hvert foruten...

Angrer ikke på noe, egentlig, selv om jeg sikkert kunne tatt bedre valg iblant. :p Alle valgene mine, gode og dårlige, er grunnen til at jeg er der jeg er i dag. Det er jeg veldig fornøyd med. :)

??

Her må d være at jeg ikke gjorde ferdig utdanningen når jeg var "ung".

Samme her. Var nesten ferdig med bachelor, men fekk ein knekk og vart dritt lei. No er det gått så lenge at det er ikkje mogleg pga endra studie :(

Angrer på at jeg ikke alltid var like flink til å si at nok er nok og kutte ut folk fra livet som ikke gjorde meg noe godt.

Om skal skulle gjort noe anderledes så hadde der Vært å holdt ut det siste året på vgs.
(Sluttet rett før jeg ble gravid, graviditeten var planlagt)
For da kunne jeg nå etter permisjon hoppet videre på det jeg vil studere, men må isteden vente til jeg er ferdig med vgs nå :(

Samme her. Var nesten ferdig med bachelor, men fekk ein knekk og vart dritt lei. No er det gått så lenge at det er ikkje mogleg pga endra studie :(
Ah,den er kjip da:( håper du har d bedre nå ihvertfall,og da tenker jeg at d er viktigst❤

Back
Topp