Hva anbefaler dere??

rosenjenta

Glad i forumet
Jeg drikker solvipect hver dag nå. trenger jeg å bruke eggløsningtester i tillegg? Da tenker jeg på faren for å kanskje drikke solvipect litt for lenge. Hva gjør dere andre som drikker solvipect?? Jeg vet ca når jeg har eggløsning, tok el. tester 1 pp. Tror jeg kjenner el. også. Smerter i livmor-området da...

1. Drikker kun solvipect
2. drikker solvipect og tar eggløsningtester

Syns testene er så dyre, er bare inne i 3pp så orker ikke å styre altfor mye heller, men solvipect vil jeg prøve ;)

Klem fra rosenjenta

jeg brukte el tester og solvipect den mnd det klaffet for oss[:D]

Brukte du digitale eggl. tester? Brukte vanlige jeg, hører mange sier at de digitale er mye bedre.

Hei allesammen:

Hva gjør dere/ hva gjorde dere:

Nr 1: Drakk bare solvipect / drikker bare solvipect

Nr 2: Drakk solvipect og tok eggl. tester samtidig / drikker solvipect og bruker eggløsningtester samtidig

( skrev det en gang til jeg [:D] )

Ingen av delene her..
Vi var bare heldige[:D]

Bra :) Prøvde dere lenge da?

Jeg slutta på P-plaster og 6uker etter det fikk jeg mensen, 6 uker etter det igjen testa jeg positivt på graviditet.[:D]

En stor velsignelse er allerede godt på vei[:D]

Hvor lang leveringstid er det?

tror jeg bestilite på lørdag og fikk de tirsdag eller onsdag[:D]
går rimelig kjapt[;)]

hmmm.... er det ikke www.billigtester.no ? www.billigtester.com ? Finner ikke siden jeg [:-]

billige-tester.com er adr

kom meg ikke inn på siden jeg...hmmm
kanskje de har litt problemer[&:]

Hei!

1. Bruker kun solvipect!

Har ikke begynt å teste etter eggløsning jeg heller, men tar Solvipect fram til sånn ca eggløsning. Stopper litt før det har gått 14 dager ut i syklusen, og håper at det klaffer!

Ønsker deg lykke til med prøvinga!

Klem, M

kom inn jeg, men det ser ut som de ikke selger digitale el. tester. Jeg leste her på forumet ett sted at det ble mye i porto. Hvor mye betalte du da Jomfruen83?

jeg bestilte 24 tester ble ca 200,-

Back
Topp