hva anbefaler dere manuelle kuttere?

Perlemor til to

Elsker forumet
tang eller cuttlebug? Har veldig lyst på en av disse, men vet ikke hvilken jeg hadde blitt mest fornøyd med. Derfor spør jeg dere som har erfaring!![:D][;)]

Fordelen med Cuttlebug er at du kan bruke dies fra alle produsenter [;)] QK tanga tar bare små QK dies...

Jeg har Cuttlebug og er fornøyd med den [:D]

Jeg har tang og revolution. Syns Cuttlebugen er så stor og tung (og stygg[:)])... Hadde Sizzix før, solgte den fordi den ikke ble brukt, og jeg har ikke behov for å kunne bruke alle typer dies, er stort sett Cuttlebug og QK jeg liker...
Har ekstra kutteplater til revolutionen sånn at den tar Cuttlebugdies, og da holder det lenge for meg! Tan ghar jeg "alltid" hatt, og angrer ikke et sekund på at jeg valgte Revolution fremfor Cuttlebug! Men det er jo smak og behag!

ORIGINAL: lottepus

Jeg har tang og revolution. Syns Cuttlebugen er så stor og tung (og stygg[:)])... Hadde Sizzix før, solgte den fordi den ikke ble brukt, og jeg har ikke behov for å kunne bruke alle typer dies, er stort sett Cuttlebug og QK jeg liker...
Har ekstra kutteplater til revolutionen sånn at den tar Cuttlebugdies, og da holder det lenge for meg! Tan ghar jeg "alltid" hatt, og angrer ikke et sekund på at jeg valgte Revolution fremfor Cuttlebug! Men det er jo smak og behag!
er det den sorte saken det som ligger i en boks? må du ha tang i tillegg til den?

ORIGINAL: Perlemor til to

ORIGINAL: lottepus

er det den sorte saken det som ligger i en boks? må du ha tang i tillegg til den?

Ja den er sort og sølvfarget, og kommer i en koffert. trenger ikke tang i tillegg nei, den tar både store og små QK(det går 4 vanlige dies på en revolution die). Jeg er bare så glad i tanga mi at jeg klarer ikke å kvitte meg med den!

ok... tusen takk. Litt klokere nå... Kikket litt på dem i dag og holdt på å kjøpe en tang, men må tenke litt til tror jeg.. og vente på lønna[;)][:D]

Back
Topp