Hva ønsker mammaene seg til jul?

Fru H

Mot nye tider
VIP
September 2012
Ja, det lurer jeg rett og slett på

Vi skal egentlig ikke kjøpe noe særlig til hverandre til jul, da vi skal på ferie rett etter nyttår!
Og mannen har handlet bikinier til meg på Victorias Secret som ligger og venter på posten, så jeg tror ikke jeg skal ønske meg noe av han egentlig...
Men til familie har jeg ytret ønske om diverse gavekort til sportsbutikker, interiør osv, sakkosekk, lyslykter og stearinlys (stor forbruksvare her, det blir fort dyrt), penger til å betale skoene jeg kjøpte meg til å ha i vinter og diverse småting! =) 

Ja, og hva skal mennene få??

Fra familien ønsker jeg meg (oss) unicef gaver, lamineringsmaskin, kjøkkenvekt, slik ristekopp til meljevning, julepynt, kokebok med gjærbakst, skoskap og noen hvite hyller fra ikea. (De klager alltid på manglende ønskeliste, så nå har jeg latt være å kjøpe ting jeg trenger for å gjøre det lettere for dem.) 

Fra mannen min lurer jeg på om jeg skal ønske meg et dansekurs. Vurderer å kjøpe klær til ham, men ender vel med å kjøpe bøker eller kamerautstyr i stedet.

Jeg ønsker meg barnevakt og en middag ute med mannen min. Lunas separasjonsangst begynner å bli mindre, så jeg har et hemmelig håp om at de to tantene som kommer i jula (bor ellers i København) vil tilby seg. De vet at jeg ønsker meg dette! 

Så ønsker jeg meg gavekort på klær.. for jeg er jo inne i prosjekt bli-meg-selv igjen vektmessig, og en del av motivasjonen er hvor deilig det skal bli å føle seg fin igjen, i noe annet enn gravid- og mammaklær. (Jeg har gått i gravidbukse omtrent sammenhengende i over tre år nå)! 

Ønsker meg egentlig ikke så veldig mye til jul....

Det jeg kan komme på er: parfyme og nytt sengesett.

Ellers er jeg veldig i babymodus og tenker mer på hva vi trenger til den kommer :)

Til mannen er det ikke lett å kjøpe noe. Han liker ikke å få myke pakker, så det må bli verktøy eller noe :)

almara skrev:
Jeg ønsker meg barnevakt og en middag ute med mannen min. Lunas separasjonsangst begynner å bli mindre, så jeg har et hemmelig håp om at de to tantene som kommer i jula (bor ellers i København) vil tilby seg. De vet at jeg ønsker meg dette! 

Så ønsker jeg meg gavekort på klær.. for jeg er jo inne i prosjekt bli-meg-selv igjen vektmessig, og en del av motivasjonen er hvor deilig det skal bli å føle seg fin igjen, i noe annet enn gravid- og mammaklær. (Jeg har gått i gravidbukse omtrent sammenhengende i over tre år nå)! 

Det var en veldig god ide. Nå ble jeg inspirert, og sa til mormor at vi ønsker oss billetter til operafestukene i februar, med barnepass inkludert.

mannen får bill.til bruce springsteen å en dunjakke.. jeg ønsker meg ikke så mye i år, muffinsstativ :O) ellers har jeg ikke masa om ønsker, så jeg blir mer overraska. veit hver eneste gave hvert år....liker jo det jeg da, men har ikke hatt så mye til tenke på det enda..

Back
Topp