Hva ønsker en......

Millia91

Blir kjent med forumet
Hva ønsker jenter på 9-14 år seg nå for tida?? Når jeg er så godt i gang, hva ønsker en gutt på 10år seg? Takk for alle svar! ❤️

Julegavene er i planleggingsfasen!
 
Søster på 11 år liker mest sånne.. "lag din egen ring" og "lag glittertatoveringer" og slike ting.. Men for ei på 14, tror jeg ikke det passer..
Passende bøker kanskje..? En gutt på 10 år - gutta i trehuset-bøker?
 
Når barna er blitt så store så spør jeg de selv hva de ønsker seg/trenger eller gir gavekort på kino ol :)
 
Hva ønsker jenter på 9-14 år seg nå for tida?? Når jeg er så godt i gang, hva ønsker en gutt på 10år seg? Takk for alle svar! ❤️

Julegavene er i planleggingsfasen!

Det er jo ekstremt forskjellig. Jeg var en skikkelig guttejente som hatet smykker sminke og "fjas" søsteren min var stikk motsatt. Jeg har en venninne som har en gutt som er nøyaktig like gammel som min gutt og jeg aner ikke hva jeg skal kjøpe i bursdagspresang fordi de har så ulik personlighet som overhodet mulig. Spør de, familien og folk som faktisk kjenner de, eventuelt beskriv de litt mer detaljert så det er mulig å komme med mer konkrete forslag.
 
Enklest å spørre de selv.

Men mi på 10.5 år liker bøker a'la Harry Potter, Narnia og slikt. Men er vel langt i fra alle barn som liker lese tjukke bøker da :p

Niesa mi på 12 år sier at klær med smiley på er kult. Hu fikk nylig en ryggsekk med smileys på. Dritkult visstnok.

Wow klær.

Sminke for de litt eldre. Ser niesa mi bruker mascara og eyeliner allerede.

Mi liker sånne tegnebøker for voksne med ordentlige farger og tusjer. De der My secret garden og slikt. Fikk nylig en Harry Potter mi da. Den var hvertfall stas.
 
Mi på 9,5 år liker alt med glitter på :O så er hun veldig glad i kjoler, skjørt, shorts og treningsklær. Ellers er Lego, "dill dall", neglelakk, smykker, tegnesaker, bøker, spill og hobbyting det hun ofte ønsker seg.

Men ser det er store forskjeller blant jentene i klassen hennes. Ikke lenge siden jeg måtte handle frost ting til ei i bursdagsgave, ei annen ønsket seg ting til barbie, bøker, hårpynt, minecraft, fotball. Så det letteste er nok å spørre noen som kjenner barna evt barna selv hva de ønsker seg.
 
Min datter på 9,5 ønsker seg hesteting, hestedagbok med kodelås, klær, o.l. Ellers enig i det å spørre dem selv eller noen som kjenner dem godt, de liker mye forskjellig i denne alderen.
 
Guttene jeg kjenner som er 9-10 år ønsker seg nerf og minecraft-ting.
Jenter får enten penger eller gavekort som regel. Eventuelt noe smykker eller sminke.
 
Minecraft er vel en hit til gutta. Ellers er jeg veldig glad i å gi kreative gaver i form av tegnesaker, lag din egen "diverse...". Bøker er også fint!
 
Takk for alle svar! Det er så klart best å spørre de selv, men godt å ha litt i bakhodet
 
Bøker (kanskje litt dumt å kjøpe nå)
Kinogavekort.
 
Back
Topp