Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Vil høre hva dere ønsker dere hos mannen så kanskje jeg får litt tips og inspirasjon til hva jeg selv kan ønske meg han spør meg hele tiden, og jeg har ingen svar å gi
De fleste juleønskene mine er praktiske og til oss.. brødrister, håndklær, radio... sånne ting jeg ikke kan ønske fra mannen fordi de er til leiligheten mer enn til meg. Derfor har han slitt litt.... ettersom jeg er høygravid og ikke vet om jeg fortsatt er det på julaften blir det jo også litt vanskelig. Ønska egenpleie og gavekort på den lokale massasje- og hudpleiesalongen...
Jeg trener en del.
Har også en dårlig rygg så jeg er veldig nøye på å ha gode sko. De jeg kjøper koster ofte opp mot kr 1.500,-
Mine løpesko er helt utslitt etter årets sesong.
Ønsker meg derfor 2 ting
1. Nye sko
2. Skrupigger jeg kan skru inn i de gamle så jeg kan bruke dem på glatte dager
Ønsker meg varmedress, termokopp, Søgne home koppene med Trygve Skaug sine tekster, gavekort på hudpleie, koppholder fra tinkafu, fuel box par- og venninneversjonen og politisk ukorrekt spillet. Da bør han ha litt å velge i.
Aller mest ønsker jeg meg en fiiin gullmedaljong, som jeg kan ha bilde av han og babyen inni [emoji173]
Ellers er dette ønskelisten min:
- "Super Nintendo box" (m/300 innebygde spill)
- Sagaen om isfolket (innbundet)
- Gavekort på massasje
- Glassbrikker i skinn eller de runde i shifer (brødrene pedersen)
- Kaj Bojesen sebra
- Diverse fancy kakaopulver m/smak til å blande i melk
- Global sin kjøkkensaks
- L'occitaine dusjsåpe/skrubb med sitrus'ish lukt (som visstnok skal gi energi)
- Pelsmuff til vognhåndtaket
- Juleøl fra polet
- Nihtmare Before Christmas juletrekuler
- Disney juletrepynt
- Willow-tree figur
- Elgpølse & hvitløkspølse
- Vaskehjelp ([emoji23])
Hadde definitivt ønsket meg Lilleba pysjamas hvis jeg ikke hadde kjøpt en selv for 2 uker siden
I år har vi blitt enige om at vi ikke skal kjøpe julegaver til hverandre men vi skal heller sette av penger til å kjøpe ny seng og ny dusj til badet. Vi har noen ting som skal fikses og ordnes her hjemme og det er det som er fokuset vårt nå.
Men utenom det så ønsker jeg meg et fint kort fra mannen min. Det har jeg ønsket meg siden vi ble sammen, men han er ikke så veldig flink med ord så det har latt vente på seg foreløpig.