Hva ønsker du deg?

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Jeg surfet på nøstebarn nå og syns de har sååå mye fint, vil kjøpe både til ungene og meg selv. Spesielt siklet jeg på lang ullsinglet, akkurat det jeg trenger! Burde vært lang med armer, men ok. Ullsokker, longs, halser, gensere, fine bukser til lillemann... er vel bare storesøster som faller litt mellom (bruker sånn 146), men hun kan kanskje bruke små voksenstr. Og mannen som er så tynn og fryser mye for tiden, har lyst til å gi ham noen gode ullklær. :) litt dyrt noe av det, men vi har noe til lille som han er tredje eller fjerne barn som bruker, og det er like fint, så da er det jo verdt det :) nesten synd vi har arvet så mye klær at han egentlig ikke trenger noe. Lite ull der da :p

Nøstebarn har så mye fint, har selv to nattkjoler derifra, to lange singleter og to av de multitubene [emoji846] Ungene har sykt mye nøstebarn klær, men så bor vi jo i gang avstand fra en nøstebarn butikk [emoji28]

Finner bare ting å ønske til barna...

Elsker nøstebarn klær.. Kjøpte noen klær brukt til lillegutt.. Ser jo nesten som ny ut :) Og de luen med knyting e helt skjønn, vi blir gal hver gang vi kler dem på han [emoji7]

Enten er jeg for heldig ellers så er jeg for dårlig "shopper" [emoji12] Er liksom ikke noe spesielt jeg ønsker meg for tiden. Ny trapp i huset...? Hahahaha!

Enten er jeg for heldig ellers så er jeg for dårlig "shopper" [emoji12] Er liksom ikke noe spesielt jeg ønsker meg for tiden. Ny trapp i huset...? Hahahaha!
Det ønsker jeg også meg. Har vurdert å bare legge nye trinn. Har pusset opp etasjene den går mellom så det ser jo helt dust ut nå. Også ønsker jeg meg hekk og et magnoliatre til hagen.

Jeg ønsker meg tid til å bygge ferdig inngangspartiet! Funker dårlig med spikerpistol og maling når lillemann er med...

Da er du vel heldig og har det du trenger? [emoji39]
Tja stort sett :) enkelte ting Eg har trengt er ikke så greit å få uprøvd, som sko og jakker.

Samme her :p ønsker meg ny bil bare :p

Det ønsker jeg også meg. Har vurdert å bare legge nye trinn. Har pusset opp etasjene den går mellom så det ser jo helt dust ut nå. Også ønsker jeg meg hekk og et magnoliatre til hagen.

Her er trappa på en måte todelt. Mellom andre og første etasje er den hvitmalt, og mellom første og kjelleretasjen er den trehvit med blank lakk. Begge to en god del år gamle.. ser ganske harry ut når alt annet ellers er ganske nyoppusset [emoji13]

Back
Topp