Hva ønsker du deg

Stasjonsvogn :p hehe, neida, i grunn ønsker jeg meg ting til bebisen.. Og ting fra poul pava be friends serien :)

18.02.14 <3

Ny komfyr, og en kvern så jeg kan lage egen kjøttdeig og kverne fisk til fiskekaker. :)

Så hadde det vært magisk å blitt overrasket med en langweekendtur til et el annet sted i Europa. :)

Nye converse :) og en vann- og vindtett parkas til våte trilleturer.

Venter et lite gull i februar 2014!

Har ingen anelse enda.. Men tror det blir mest til meg selv da det blir mye til babyen fremover:p

en vaskemaskin til..... med tre barn over nyttår (2 nå) hvorav 2 blir tøybleiebarn da kommende storebror er 7mnd pr nå, samt en mann som skifter tskjorte HVER DAG og dusjer HVER DAG så går det en del vask...og er det en dag jeg ikke får tid å sette på en maskin så kommer klesvasken omtrent etter meg :S så jeg ønsker meg en maskin til sånn at når jeg setter på vask så kan jeg kjøre to samtidig og dermed ikke drukne i skittentøy om jeg finner på noe annet en dag....

Ønsker å vinne i lotto. Så jeg hadde hatt råd til å kjøpe egen leilighet eller hus.

Ellers drømmer jeg om å finne lykken og drømme-mannen...

Det største ønske er vel at småen kommer ut frisk, uten konsekvenser og at hun forholder seg frisk og er lykkelig ♡

• Liker
Reactions: BMC
Jeg ønsker meg ny klokke i år :) Ellers går nok resten i ønsker til baby.. Vi har liksom det meste, så er ikke noe annet jeg trenger for øyeblikket :)

- Flittig bruker av app'en ;)

Ønsker meg en del til baby.
Til meg selv ønsker jeg meg:
-sengtøy
-pynt
-rettetang
-gavekort
-penger
-stelleveske
-lommebok
-ullundertøy
-ny ipad

Kommer nok på noe mer :p

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Æ ønske mæ foodprocessor, så æ kan lage babymat etterkvært :-)) og kjøkkenmaskin, eller i værtfall peng te å putte i en kjøkkenmaskin :-))

Jeg ønsker meg ingenting i år. Får aldri det jeg ønsker meg uansett.
I fjor ønsket jeg meg gavekort på skeidar/bohus av svigers og fikk bestikk..
Av mannen skulle jeg egentlig få slamomski. Men det har jeg fortsatt ikke fått.. :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Finansiering til å bygge på huset en etg.

Og masse på lista til babyrommet/utstyr

Fikk en insane gave av min kjære i fjor så har sagt jeg aldri trenger mer gaver:P ;) men han synes jo det er så gøy og koslig og overaske meg! Ønsker meg langren ski til jul i år for det har jeg aldri vær flink til så tenkte å få til det nå siden vi har husky så hadde det vært veldig gøy og latt henne trekke meg på ski på vinteren! :D late mammaen! Hehe..

Men aller mest ønsker jeg meg en liten spire<3 hihi! :)

Vi ønsker oss bilsete fra mine foreldre, det er alt jeg kommer på.

Ting til lille gutt :)
Spa behandling...

Ønsker meg gavekort og penger som vil gå til lillegutt bare jeg :)

Back
Topp