Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
en vaskemaskin til..... med tre barn over nyttår (2 nå) hvorav 2 blir tøybleiebarn da kommende storebror er 7mnd pr nå, samt en mann som skifter tskjorte HVER DAG og dusjer HVER DAG så går det en del vask...og er det en dag jeg ikke får tid å sette på en maskin så kommer klesvasken omtrent etter meg :S så jeg ønsker meg en maskin til sånn at når jeg setter på vask så kan jeg kjøre to samtidig og dermed ikke drukne i skittentøy om jeg finner på noe annet en dag....
Jeg ønsker meg ingenting i år. Får aldri det jeg ønsker meg uansett.
I fjor ønsket jeg meg gavekort på skeidar/bohus av svigers og fikk bestikk..
Av mannen skulle jeg egentlig få slamomski. Men det har jeg fortsatt ikke fått..
Fikk en insane gave av min kjære i fjor så har sagt jeg aldri trenger mer gaver men han synes jo det er så gøy og koslig og overaske meg! Ønsker meg langren ski til jul i år for det har jeg aldri vær flink til så tenkte å få til det nå siden vi har husky så hadde det vært veldig gøy og latt henne trekke meg på ski på vinteren! late mammaen! Hehe..
Men aller mest ønsker jeg meg en liten spire<3 hihi!