Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja den er detSignerer ønsket om vognposen fra RisaRosa, den er nydelig!!![]()

Så finKommer ikke på noe akkurat nå jeg faktisk! Da jeg fant ut at jeg var gravid, hadde vi akkurat kjøpt oss hus med stooor stue, da ønsket jeg meg en hvit fin vugge som kunne stå i stua.. Men fant ingen jeg falt helt for. Så da ringte jeg til bestefar og sa at jeg ønsket meg en vogge, men ikke fant noen jeg likte 100%. Han startet å google vogger, fant målene og fikk litt inspirasjon.. etter to uker kom denne levert på døra =)
Vis vedlegget 6659
Det er så koselig å ha hjemmelaget!! =)Så findet ønsker jeg også meg, og mannen har planer om å lage
![]()
vel, jeg og ønsker meg stelleveske, la ut bilde i gårogså ønsker jeg meg posen fra risarosa, men den er jo veldig dyr, men mamma skal strikke og søsteren min skal sy, så da blir det kanskje noe lignende hvertfall
![]()
Skal vise svigermor posen fra risarosa og høre om hun kan få til noe såntvel, jeg og ønsker meg stelleveske, la ut bilde i gårogså ønsker jeg meg posen fra risarosa, men den er jo veldig dyr, men mamma skal strikke og søsteren min skal sy, så da blir det kanskje noe lignende hvertfall
![]()
ja du får spørr henneSkal vise svigermor posen fra risarosa og høre om hun kan få til noe sånthun er veldig god på å strikke og sy så sattser på det
snill familie du har
![]()
Åååå så fin den var!Kommer ikke på noe akkurat nå jeg faktisk! Da jeg fant ut at jeg var gravid, hadde vi akkurat kjøpt oss hus med stooor stue, da ønsket jeg meg en hvit fin vugge som kunne stå i stua.. Men fant ingen jeg falt helt for. Så da ringte jeg til bestefar og sa at jeg ønsket meg en vogge, men ikke fant noen jeg likte 100%. Han startet å google vogger, fant målene og fikk litt inspirasjon.. etter to uker kom denne levert på døra =)
Vis vedlegget 6659