Hva ønsker du deg?

En ny stelleveske. Helst i skinn, ikke svart eller lyse farger. Har ikke funnet den helt ennå

Ny stellematte til stellebordet. Eller trenger strengt tatt bare nytt trekk til den.

En eller to søte tynne små luer. Blir nøytrale klær på denne ungen den første tiden, så må ha noen små luer med farger på

Kommer ikke på noe akkurat nå jeg faktisk! Da jeg fant ut at jeg var gravid, hadde vi akkurat kjøpt oss hus med stooor stue, da ønsket jeg meg en hvit fin vugge som kunne stå i stua.. Men fant ingen jeg falt helt for. Så da ringte jeg til bestefar og sa at jeg ønsket meg en vogge, men ikke fant noen jeg likte 100%. Han startet å google vogger, fant målene og fikk litt inspirasjon.. etter to uker kom denne levert på døra =)
vugge2.jpg

Jeg ønsker meg tripptrappstol, med newborn set.
Oog Maxi Cosi Pebble setet. :)

Hadde selvfølgelig vært flott med en heelt ny vogn også, men pyttsann. :)

Kommer ikke på noe akkurat nå jeg faktisk! Da jeg fant ut at jeg var gravid, hadde vi akkurat kjøpt oss hus med stooor stue, da ønsket jeg meg en hvit fin vugge som kunne stå i stua.. Men fant ingen jeg falt helt for. Så da ringte jeg til bestefar og sa at jeg ønsket meg en vogge, men ikke fant noen jeg likte 100%. Han startet å google vogger, fant målene og fikk litt inspirasjon.. etter to uker kom denne levert på døra =)
Vis vedlegget 6659
Så fin:) det ønsker jeg også meg, og mannen har planer om å lage:)

vel, jeg og ønsker meg stelleveske, la ut bilde i går:) også ønsker jeg meg posen fra risarosa, men den er jo veldig dyr, men mamma skal strikke og søsteren min skal sy, så da blir det kanskje noe lignende hvertfall:p

vel, jeg og ønsker meg stelleveske, la ut bilde i går:) også ønsker jeg meg posen fra risarosa, men den er jo veldig dyr, men mamma skal strikke og søsteren min skal sy, så da blir det kanskje noe lignende hvertfall:p

He he. Syns det sto at mannen skulle strikke! :p

Skal vise svigermor posen fra risarosa og høre om hun kan få til noe sånt:) hun er veldig god på å strikke og sy så sattser på det:) snill familie du har:)

Skal vise svigermor posen fra risarosa og høre om hun kan få til noe sånt:) hun er veldig god på å strikke og sy så sattser på det:) snill familie du har:)
ja du får spørr henne:) ja har en flott familie:) mamma har allerede strikket tre jakker til babyen:p men luer:) hun elsker å strikke da:p har en strikke familie:p

Vis vedlegget 6659
Åååå så fin den var! :) du har en flink bestefar! :)

Jeg har lett etter enkeltpar med rosa og blå sokker, har lyst til å kjøpe ett par rosa og ett par blå til å ha med på sykehuset.. Vi vet jo ikke hvilket kjønn barnet har, så alle klærne vi har kjøpt er hvite :P Tenkte det kunne være koselig med farge på sokkene ihvertfall :P

Ønsker meg også vugge ! Den over her var superfin !! :) Ville også helst hatt hjemmelaget, men har desverre ingen som er flinke til sånn i min familie :/

Back
Topp