Noen du gjerne skulle hatt?
Legg gjerne ved bilde
Jeg ønsker meg badekar
Og førerkort
Legg gjerne ved bilde
Jeg ønsker meg badekar
Og førerkort
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
LurtJeg eeelsker å ligge i badekar, men vi hev det ut for å få større bad.
Så herlig, skal sannelig ta meg et bad når jeg skal til svigermorLurt![]()
Med to unger er det deilig med badekar må jeg si![]()
Bruker det endel selv og
Badet sammen med Lillebror i går![]()
Åh <3
Åh <3
Helt nydelig!Det er egentlig en kjøkkenpeis tror jeg, men det gjør jo ikke no![]()
Helt nydelig!
Vi har bare plass til en liten ovn vi, men ønsker å ordne det til vinteren igjen =)
Ja vi trenger det egentlig ikke for varmens delDet er utrolig deilig, og ikke minst koselig![]()
Ja vi trenger det egentlig ikke for varmens del![]()
Jeg ønsker meg et digert hus i mur med elegante rom og en flott trapp som deler seg i to på vei opp i andre etasje. En flott hage ordnet og vedlikeholdt av en landskapsarkitekt hører med, og basseng som er innendørs men med store glassvinduer som kan dras bort når det er fint vær![]()
Hahaha... Ja, men det er vel ikke noe problem å anskaffe vel?Jeg ønsker meg et digert hus i mur med elegante rom og en flott trapp som deler seg i to på vei opp i andre etasje. En flott hage ordnet og vedlikeholdt av en landskapsarkitekt hører med, og basseng som er innendørs men med store glassvinduer som kan dras bort når det er fint vær![]()
Ønsker meg også badekar.. Men,har peis. Det er deilig <3
Ønsker meg en større bil.. Mannen har en stoor fin bil,men den er i LibyaMen,nå skal vi snart dit,og da trenger jeg ikke det heller hehe!
![]()
Så kjekt at han har bil
Han gleder seg sikkert helt sykt til du kommer![]()