Hva ønsker du deg?

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Noen du gjerne skulle hatt?:-)
Legg gjerne ved bilde :flower

Jeg ønsker meg badekar

file_302_15.jpg

Og førerkort:-)

752717322.jpg

Vi har badekar men ønsker meg penger til å få det bygget inn!
Og peisovn =)

Jeg eeelsker å ligge i badekar, men vi hev det ut for å få større bad.

Men vi har peis:-)

Jeg eeelsker å ligge i badekar, men vi hev det ut for å få større bad.
Lurt :)
Med to unger er det deilig med badekar må jeg si :)
Bruker det endel selv og :)
Badet sammen med Lillebror i går :)

Sånn ser vår ut

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Lurt :)
Med to unger er det deilig med badekar må jeg si :)
Bruker det endel selv og :)
Badet sammen med Lillebror i går :)
Så herlig, skal sannelig ta meg et bad når jeg skal til svigermor:D

Sent from my HTC Sensation Z710e using BV Forum

Helt nydelig!
Vi har bare plass til en liten ovn vi, men ønsker å ordne det til vinteren igjen =)

Det er utrolig deilig, og ikke minst koselig:-)

Jeg ønsker meg et digert hus i mur med elegante rom og en flott trapp som deler seg i to på vei opp i andre etasje. En flott hage ordnet og vedlikeholdt av en landskapsarkitekt hører med, og basseng som er innendørs men med store glassvinduer som kan dras bort når det er fint vær :-)

Jeg ønsker meg en jobb, nye klær, ny bil, eget hus, macbook, hvite tøysko, og en søank og stram kropp! :oops:

Jeg ønsker meg et digert hus i mur med elegante rom og en flott trapp som deler seg i to på vei opp i andre etasje. En flott hage ordnet og vedlikeholdt av en landskapsarkitekt hører med, og basseng som er innendørs men med store glassvinduer som kan dras bort når det er fint vær :)

Høres fint ut:-)

Jeg ønsker meg et digert hus i mur med elegante rom og en flott trapp som deler seg i to på vei opp i andre etasje. En flott hage ordnet og vedlikeholdt av en landskapsarkitekt hører med, og basseng som er innendørs men med store glassvinduer som kan dras bort når det er fint vær :-)
Hahaha... Ja, men det er vel ikke noe problem å anskaffe vel? ;)

Ønsker meg også badekar.. Men,har peis. Det er deilig <3
Ønsker meg en større bil.. Mannen har en stoor fin bil,men den er i Libya :( Men,nå skal vi snart dit,og da trenger jeg ikke det heller hehe! :D

Ønsker meg også badekar.. Men,har peis. Det er deilig <3
Ønsker meg en større bil.. Mannen har en stoor fin bil,men den er i Libya :( Men,nå skal vi snart dit,og da trenger jeg ikke det heller hehe! :D

Så kjekt at han har bil:-)
Han gleder seg sikkert helt sykt til du kommer:-)

Back
Topp