Hva ønsker du deg til jul?

Kengu

Forumet er livet
VIP
Mannen min vil ha flere ønsker fra meg , jeg kommer ikke på flere ønsker men kan jo være at noen av dere har noen gode ønsker som jeg synes er fint å ønske seg også

På min ønskeliste i år står det bl.a strikkebøker, ullundertøy, knallrosa gummistøvler, luciatog adventsstake, deler til servise. (Grand cru, siden vi allerede har litt av det)
I tillegg har jeg funnet ut at jeg vil begynne å samle på et sølvtøy (tradition).

Fyllepenner (twsbi eco blank med ef eller f splitt for p være nøyaktig) og litt diverse blekkprøver.
Flere tombows tusjer.
Turbukse.
Gode såper.
Boka "factfulness" av hans rosling .
Bæresele, tula free to grow, i gøy mønster.

Penger. Til utstyr til lillemann som kommer i april

Gode penner
God sjokolade
Tekanne siden den ble knust:(
Sistema vannflaske

Altså ingen pynteting.

Ullklær, skibukse, vintersko, joggesko, bok nr. 2 i Kepler-serien, hudpleieserie. Er noe av det jeg kommer på som jeg ønsker meg. Men vet at jeg ikke får dette i gaver, men jeg vet jeg får penger eller gavekort så da kjøper jeg det selv :-)

Har så og si ingenting på ønskelista i år.. :/ har ønsket meg et par opplevelsgaver med samboer av foreldrene mine, inkludert barnevakt ;)

Ellers ønsker jeg meg friske barn! Eldste har vært syk de to siste juleferiene..

Børster til robotstøvsugeren :cool:

Nye klær
En tur på frisørsallong
Nye sko
Hudpleieprodukter
Parfyme
Massasje/hudpleie på salong
En bedre middag på restaurant

Ser nå at listen min virkelig lyser ut at jeg ikke har prioritert meg selv i det siste:hilarious::happy:

Vet ikke helt hva jeg ønsker meg..
god ansiktskrem / nattkrem
Undertøy
Hårkur
Boblejakke
Sengklær
Morgenkåpe
Ei fin og enkel veske

Alt jeg kommer på.

Ønsker meg body lotion å div andre hudpleieprodukter
Ny støvsuger (dyson)
Parfyme
Gavekort til klær
Gavekort til tatovering
Sengetøy m/laken

AirPods
Hudpleie gavekort
Skultuna lysestaker
Frokost tallerkner i det service vi samler på
Reisepute
Penger til klær
Mascara
Bodylotion

Sagt til de fleste at vi ønsker heller penger donert til prematurforeningen. Men jeg ønsker meg kettlebell 10 kilo av mannen :) Medlemskapet på Elixia går ut 1/2-19, og med mer mobil baby og bachelorinnlevering (pluss en eksamen til..) så blir alt annet enn hjemmetrening lite prioritert :)

Mobil, ullklær, ullsokker, parfyme, sminke, gavekort på velvære, lommebok, veske, gavekort på frisør, kosepledd, smykke, jakke, skjerf

Back
Topp