Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Mannen min vil ha flere ønsker fra meg , jeg kommer ikke på flere ønsker men kan jo være at noen av dere har noen gode ønsker som jeg synes er fint å ønske seg også
På min ønskeliste i år står det bl.a strikkebøker, ullundertøy, knallrosa gummistøvler, luciatog adventsstake, deler til servise. (Grand cru, siden vi allerede har litt av det)
I tillegg har jeg funnet ut at jeg vil begynne å samle på et sølvtøy (tradition).
Fyllepenner (twsbi eco blank med ef eller f splitt for p være nøyaktig) og litt diverse blekkprøver.
Flere tombows tusjer.
Turbukse.
Gode såper.
Boka "factfulness" av hans rosling .
Bæresele, tula free to grow, i gøy mønster.
Ullklær, skibukse, vintersko, joggesko, bok nr. 2 i Kepler-serien, hudpleieserie. Er noe av det jeg kommer på som jeg ønsker meg. Men vet at jeg ikke får dette i gaver, men jeg vet jeg får penger eller gavekort så da kjøper jeg det selv
Sagt til de fleste at vi ønsker heller penger donert til prematurforeningen. Men jeg ønsker meg kettlebell 10 kilo av mannen Medlemskapet på Elixia går ut 1/2-19, og med mer mobil baby og bachelorinnlevering (pluss en eksamen til..) så blir alt annet enn hjemmetrening lite prioritert