Hva ønsker du deg til jul?

tuffeluff

Elsker forumet
Marsipanene 2019
Ja, som overskriften sier... Hva ønsker du deg? :-)

Egentlig ting til den lille:angelic: men hva JEG ønsker meg, er vel mer av Rosendal! Har samlet noen år, men det er så mye fint!

I år ønsket jeg meg kun babyting egentlig, men fikk ikke lov av mannen.. Så til han ønsket jeg meg en skriver som visst nok skulle være bra til bildeutskrift, greit å kunne skrive ut litt bilder selv for å ha i album etter lille kommer :happy: Fra andre ønsker vi oss stort sett gavekort på IKEA, skulle hatt en ny stol til stua før baby kommer og jeg er så dårlig på å ta meg rå til å fornye huset, men med gavekort må man! :p

I år ønsket jeg meg kun babyting egentlig, men fikk ikke lov av mannen.. Så til han ønsket jeg meg en skriver som visst nok skulle være bra til bildeutskrift, greit å kunne skrive ut litt bilder selv for å ha i album etter lille kommer :happy: Fra andre ønsker vi oss stort sett gavekort på IKEA, skulle hatt en ny stol til stua før baby kommer og jeg er så dårlig på å ta meg rå til å fornye huset, men med gavekort må man! :p
Å nei, vi bruker egentlig ikke så mye penger på hverandre, men vi hadde egentlig tenkt å rekke en utenlandstur før baby kommer for å feire livet og 5 år som kjærester, men det ser ut til å gå i vasken dermed litt dyrere gaver i år!

Gavekort hus Barnas Hus, KappAhl, IKEA, Kid osv, som vi kan bruke på utstyr til lille i magen ❤️

Vi ønsker oss babycall, babynest, vippestol, lampe og kommode til babyen. Vi holder på å pusse opp leiligheten, så vi ønsket oss også litt diverse til det

Et nytt immunforsvar. :wideyed:

Le creuset-gryte
Dab-radio til kjøkkenet
Downton Abbey på blu-ray
Babynest
Gavekort på klesbutikker
Gavekort på en garnbutikk her i byen:knegg:

Det var vel det!

Ønsket meg også Snøsøsteren av Maja Lunde, men den kom mannen med i går! :happy: årets adventskalender:Heartred

Middag og kino ute med mannen, eller middag ute oss alle tre.
Et smykke
Fitbit charge 2
Undertøy fra change
Bunadsøljer og sko

Ønsker meg ny iPad, min gikk i stykker for noen år siden. Men det er så dyrt at det blir vel ikke det uansett. Man har jo også det meste sånn ellers, forventer ikke så mye egentlig. Blir glad for det meste.

Til jul så ønsker jeg meg gavekort til spa, frisørtime osv. Er veldig dårlig på å bruke penger til sånt.

Har ønsket meg fotspa, gavekort på barseltrening, amme-bh fra Change, noen bøker og slikt

Ønsker meg klær, dab radio (mannen ødela vår), gavekort på hudpleie, treningstøy, bøker, julepynt. Ting til babyen kjøper vii januar.

Yamaha-Akebrett! Prøvde å overtale gubben til å gi det til guttungen i julegave, men litt i overkant dyrt, 1300 på xxl. (Vil jo egentlig ha selv) Så jo bare helt rått ut da!

Jeg har nesten for første gang siden barndommen ei skikkelig ønskeliste, blir nesten flau:smiley-ashamed005 Forventer jo så klart ikke å få alt, men er litt forskjell på pris, så da er det jo litt forskjellig å velge i for den som skal kjøpe da:)

Burgunder veske (only)
Hansker (ikke dyre da det er fort gjort å miste)
Babycall
Sengetøy i mørke farger
Pen julepynt
Gullarmbånd
Puma cali wmns (sko)
Smeg vannkoker
Dumbbells/Kettlebells
Lommebok/kortholder

Back
Topp