Hva ønsker du deg til jul?

• Trådstarter Trådstarter Persienna
  • Opprettet Opprettet
P

Persienna

Guest
Jeg ønsker meg bare kjedelig ting i i år. Sengetøy og slikt. Finner ikke på noe gøy jeg ønsker meg. Forslag? ?

Gøye ting kan jo være filmer, bøker, kinobilletter, billetter til konserter/forestillinger, spabehandling eller slikt, egenpleie/kosmetikk, klær, smykker? :)

Egentlig ingenting. Det eneste jeg trenger er penger.
Men jeg elsker matbokser. Bokser med ulike matvarer som man får bruk for i hverdagen. En pose ris, pasta, tacokrydder, leverpostei osv. Synes det er en veldig kjekk gave.

Slalomski
Slalomhjelm
Dykkerklokke
Headset
Johaug ullundertøy
Mobilholder til arm
:)

Jeg føler at jeg har det jeg trenger. Mannen min synes jeg ønsker meg kjedelige småting (og jeg kan vel si meg enig).

Blant annet:
-duftlys
-ullsokker og ullundertøy
-pysjer
- neglelakk
- bøker
- undertøy (behagelige bomullssett nå som jeg er gravid).
- strikkebøker
- interiør/pyntegjenstander.

Av litt dyrere ting ønsker jeg meg en lampe, øredobber og klokke (regner meg mannen kjøper de to sistnevnte til meg:) )

Opplevelser er jo spennende å gi og å ønske seg.

Ny håndmikser
Nytt vaffeljern
10l gryte
Skjærefjøl i bambus

Dette er sånne ting som trengs å skiftes ut.

Ønsker meg flere bøker.

Philips airfrier
Minidrivhus
Nye tursko
Turbukse
Turjakke
Lanullva jakke

Pute
Ansiktsserum og krem
Deler til servise
Strikkepinner
To strikkebøker
Garn
Skjerf
Vintersko
Et kjede
Shampo
Hårkur
Bodyskrubb
Ansiktsmaske
Filttøfler
Pudder

Alltid like vanskelig!
Glass fra rosendahl.
Ønsker meg mamma-versjonen av boken 'hva skal du bli når du blir stor', den med 365 spørsmål.

nytt sengetøy hadde vært ok. noe lyst, hvit. har bare mørke farger..

gavekort på spa :)

Til jul får vi alltid fellesgaver så julegavene er ikke det de en gang var :p vi ønsker oss trådløs støvsuger, sengetøy, penger til speilrefleks (mest for at da MÅ vi kjøpe oss det, det blir liksom ikke prioritert..), flere melkeglass fra Rosendahl, kommode.. tja. Heldigvis har jeg bursdag rett før jul og da er ønskene en annen bane; tøfler, nattdrakt, bomullsmorgenkåpe, bunadssølv, gavekort på massasje/spa, parfyme :-)

Penger til bryllupet er vel egentlig det eneste vi virkelig trenger/ønsker oss. Kommer nok ikke til å få, da det er få som gir penger til jul, og det skjønner jeg godt (gjør det ikke selv heller).
Men andre ting som ikke er feil å få:
Gavekort :rolleyes:
Pizzastein
Bålpanne
Interiørdill
Lakner
Koseteppe
Stoff (altså bomull etc til å sy med, ikke den ulovlige typen :p )
Bøker

En pulsklokke og en slik vase
292161-wave_vase_sort_220mm_1_2.jpg

Back
Topp