Ikke i bruk
Forumet er livet
Hva er ditt realistiske julegaveønske?
Og hva er ditt helt tullete urealistiske julegaveønske??
Og hva er ditt helt tullete urealistiske julegaveønske??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Min bror er på jobb i korea, er det noe han bør kjøpe med hjem til meg?Jeg ønsker meg hudprodukter fra korea (får aldri nok!!), reisegavekort, konsertbilletter og ullklær. Ellers ønsker jeg meg ny bil og at verden skal bli et trygt sted å bo..
Min bror er på jobb i korea, er det noe han bør kjøpe med hjem til meg?![]()
Hvor som helstÅh herregud, hvor skal jeg starte...![]()
Hvor som helst![]()
Jeg ønsker meg en skikkelig god og myk pysjamas! Og alle bøkene til Hellstrøm.
Også ønsker jeg meg en hushjelp eller to, for det ser ikke ut her og jeg har ikke tid til å prioritere husarbeid for tiden. Og sikkert ikke neste år heller![]()
Ja! Dobbelt vaffeljern! Endelig ble vårt gamle ødelagt så det ønsker vi oss fra svigermor eller svigersøster. Så er jeg kvitt problem med at de må "finne på noe selv" som jeg da aldri blir kvitt...Ønsker meg mye babyutstyr, juicer, fitbit flex og dobbelt vaffeljern!
Er så kjekt å kunne gi noen ordentlige gaveønsker!Ja! Dobbelt vaffeljern! Endelig ble vårt gamle ødelagt så det ønsker vi oss fra svigermor eller svigersøster. Så er jeg kvitt problem med at de må "finne på noe selv" som jeg da aldri blir kvitt...