Hva ønsker DU deg til jul??

Ønsker meg alt i Bodum serien av sånn kjøkken maskiner og egentlig alt anna.

iPhone 6s ønsker jeg meg veldig :P men det er altfor dyrt for vår økonomi!

Ønsker meg nye slalomski, sesongkort på badeland, fjærlampe til spisestua, softshelljakke fra Bergans og fred på jord :)

Jeg ønsker meg hudprodukter fra korea (får aldri nok!!), reisegavekort, konsertbilletter og ullklær. Ellers ønsker jeg meg ny bil og at verden skal bli et trygt sted å bo..

Jeg ønsker meg hudprodukter fra korea (får aldri nok!!), reisegavekort, konsertbilletter og ullklær. Ellers ønsker jeg meg ny bil og at verden skal bli et trygt sted å bo..
Min bror er på jobb i korea, er det noe han bør kjøpe med hjem til meg? :D

Ønsker meg ullklær - sokker, trøyer, longs, genser, bukse. Elsker ull og bruker ikke annet enn ull 7 måneder i året :p

Urealistisk: Fred på jord !♡

ønsker meg kenwood major med alt av tilbehør,gavekort på spa,litt finere middagservise med serveringsfat osv,ny mobil og gavekort på kjøpesenteret:)

mest av alt ønsker jeg at alle har noen å feire jul sammen med.

Jeg ønsker meg en skikkelig god og myk pysjamas! Og alle bøkene til Hellstrøm.

Også ønsker jeg meg en hushjelp eller to, for det ser ikke ut her og jeg har ikke tid til å prioritere husarbeid for tiden. Og sikkert ikke neste år heller :P

Tja jeg mener det er realistisk og det er stavmikser med alt tilbehør, kan godt være spleiselag også men er nok urealistisk vil jeg tro :-P

Ønsker meg mye babyutstyr, juicer, fitbit flex og dobbelt vaffeljern!

Jeg ønsker meg en skikkelig god og myk pysjamas! Og alle bøkene til Hellstrøm.

Også ønsker jeg meg en hushjelp eller to, for det ser ikke ut her og jeg har ikke tid til å prioritere husarbeid for tiden. Og sikkert ikke neste år heller :p

Hushjelp blir mitt urealistiske ønske

Ellers ønsker jeg meg nesten utelukkende senter gavekort. Får så mye mer for pengene etter jul!

Ønsker meg mye babyutstyr, juicer, fitbit flex og dobbelt vaffeljern!
Ja! Dobbelt vaffeljern! Endelig ble vårt gamle ødelagt så det ønsker vi oss fra svigermor eller svigersøster. Så er jeg kvitt problem med at de må "finne på noe selv" som jeg da aldri blir kvitt...

Ja! Dobbelt vaffeljern! Endelig ble vårt gamle ødelagt så det ønsker vi oss fra svigermor eller svigersøster. Så er jeg kvitt problem med at de må "finne på noe selv" som jeg da aldri blir kvitt...
Er så kjekt å kunne gi noen ordentlige gaveønsker! :D

Diamantøredobber som passer til smykket jeg fikk når jeg gikk gravid med storebror. Men i år skal vi kjøpe stressless til hverandre. Akkurat kjøpt oss nytt hus.

Ønsker meg ny seng ( den jeg har nå er alt for myk og dårlig for ryggen)
Tv og Samsung s6 ( tv'en har røke og telefonen er knust)

Alt er vel urealistisk..men med gavekort så kommer jeg ett stykke på vei :)

Utenom det, så er brødrister, nye lamper, sengesett og kheler lysestaker, Skål og lyshus på ønskelisten :)

Back
Topp