Hva ønsker du deg til jul?

Musemor med tre søte små

Ko-ko sa gjøken
VIP
Marsmellows-15
Aprilbarna`15
Hva ønsker du deg til jul?

Jeg ønsker meg er kamerastativ

Babyliss pro curler
Tassen følelsesskåler og eggeglass
Vaser fra alveserien til wiik og walsøe
Konsertbilletter

Ullgenser og bukse fra Kari Traa... Den genseren med høy hals, og alt i sånn snøfnuggmønster, i rosa :) ellers ønsker familien seg tripptrappstol og barnebøker.

Fitbit, teleskop (har ønska meg det siden jeg var liten, aldri fått), masse ting til baby, den papirvasen på tilbords, koseteppe. :)

Hva er fitbit?
Sånn fancy treningsarmbåndklokke, som vibrerer når jeg bør våkne iht søvnrytmen min, teller skritt og sånne ting. Man kan til og med se hva klokka er! :O
Tenker jeg kan ha godt av det til baby kommer, se hvor mye jeg triller, og fryde meg når graviditetskiloene bare skvetter av meg, som dugg for sola!

Penger til ny seng som vi skal kjøpe på januarsalg, og deler til middagsserviset vi har begynt å samle på. :)

Husbrannslange
Branntrapp
Benk Lund
2 blåbær Patriot
1 stk Plisse 100cm sort
Smijern dorullholder
Sånn til armer for montering strykebrett
Ny greie til kamera
Speil
Bodum presskanne
Bodum tekanne

Sånn fancy treningsarmbåndklokke, som vibrerer når jeg bør våkne iht søvnrytmen min, teller skritt og sånne ting. Man kan til og med se hva klokka er! :O
Tenker jeg kan ha godt av det til baby kommer, se hvor mye jeg triller, og fryde meg når graviditetskiloene bare skvetter av meg, som dugg for sola!
Ah sånn ja, stilig! Også tenk at den viser klokka! Teknologien i dag...

Ny jobb, og at noen kan fortelle i krystallkulen at alt ordner seg;)

Ønsker meg mest ting til babyen i år. Er så mye utstyr jeg har lyst på og det koster jo flesk :P

Gavekort på klær
Gavekort på interiør
Kjøkkenmaskin
Fotoskriver
Jule servise

Om spire (og at vi har fortalt det) ønsker jeg meg gavekort på babybutikker, nøstebarn eller lignende :) Til meg selv er jeg mer usikker, men penger kommer alltids godt med ;)

Jeg har ønsket meg pulsklokke av mannen, evt Apple Watch - men den er så dyr at jeg nekter han å kjøpe den til meg :P

Ellers ønsker jeg meg penger til en fin stelleveske, bløte sokker og sengetøy!:-)

Back
Topp