Hva ønsker du deg til jul?

Limitless

Tilhører Juni2014 ❤
Tilgangsansvarlig
VIP
Sommerfuglene <3
Både mamma, pappa, svigermor, og min mann spør meg hva jeg ønsker meg til jul..

Jeg synes at det er så vanskelig å finne ut hva jeg ønsker meg. Og jeg føler meg så bortskjemt.. Jeg føler at jeg har alt jeg trenger, og mer til. Synes også det er vanskelig å ønske seg noe til babyen enda.. For det første er det vanskelig å finne klær uten å vite kjønn, og utstyr og sånn vil jeg helst bestemme og handle selv.. :rolleyes::rolleyes:

Så, kanskje noen av dere vil dele tips med meg?! Inspirere meg litt :D

Jeg har det på HELT samme måte, jeg kjøper jo det jeg har lyst på etterhvert som ting blir lansert eller jeg kommer over noe. Har alt og litt til jeg og, så egentlig er svaret bare penger, men de fleste ønsker jo å gi noe de kan pakke inn. Hvert år ender det i at jeg bare må finne på ting, som jeg egentlig ikke ønsker meg eller trenger - men blir jo glad for at noen har brukt tid og energi på meg da :-)

Satt blant annet mammabukse, div. fra kremmerhuset, duftlys, bøker, votter og lue, parfyme osv. :-)

Jeg ønsker meg en figur fra serien til Willow Tree. Ellers bare gulv, maling og vedovn til oppussing av huset, men det er jo ikke helt enkelt som julegave da ;)

Fint ulltøy, stilig servise, andre kjøkkenting (blender, stavmikser..), sminke av favorittmerket, gavekort på spa eller hotell eller konsert eller noe annet du synes er gøy.. hoho jeg har tusen ønsker jeg :p

Hehe, takk for tips damer! Konserter/opplevelser var et veldig godt forslag ja!

I år har jeg ønsket meg ullundertøyssettet fra Kari Traa!:) det er så fantastisk fint, men utrolig dyrt. Så, jeg foreslo ett spleisalag:)

Sent from my iPad using BV Forum

• Liker
Reactions: Atu
I år ønsker jeg meg hudpleie fra Bodyshop og Lush, jeg føler meg helt ræva for tiden :P Ellers så får vi fellesgaver for det meste, og etter jul har vi blitt lovt shoppingrunder av mamma og pappa til twinsa <3

Venter tvillinger i mai/juni 2014 <3

her har vi faktisk blitt enig om å heller gå ut å spise sammen,fremfor en hau med gaver.
Jeg og mannen skal gi hverandre en juicepresse til jul/bursdag, til vanlig pleier vi å reise på en lengere fjelltur eller lignende istedefor gaver til jul/bursdag.

Ønsker meg kari traa ullundertøy, vinterklær (bidrag), ekte øredobber (reagerer plutselig på fake),

Jeg ønsker meg tilskudd til barnevogn. Har så lyst på Stokke Crusi, men får ikke med meg mannen på en så dyr vogn :(

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har rett og slett ønsket meg gavekort på et senter i nærheten, som har alt av butikker, fra møbler, interiør, barneutstyr +++. Tenker mest da å bruke gavekorta på babyutstyr.. Synes det er for tidelig å ønske meg babyutstyr, så da er et gavekort som kan brukes til dette senere veldig greit..

Jeg har rett og slett ønsket meg gavekort på et senter i nærheten, som har alt av butikker, fra møbler, interiør, barneutstyr +++. Tenker mest da å bruke gavekorta på babyutstyr.. Synes det er for tidelig å ønske meg babyutstyr, så da er et gavekort som kan brukes til dette senere veldig greit..

Jeg og syns gavekort er veldig kjekt, men ingen som vil gi det fra svigerfamilien fordi det blir som å gi penger sier de :-(

Massasje eller ansiktsbehandling pleier eg å ønske meg visst eg er tom for ideer :)

Back
Topp