Hva ønsker deres små seg til 1 årsdagen? :)

Mitos

Glad i forumet
Tullemor blir 1 år på fredag, og jeg trenger bursdagstips :-)

Noen som har noen lure ideer for hva jeg kan ønske meg til henne til bursdagen?
Har ønsket meg ullklær, og ting som hun trenger til barnehagestart. Men tar gjerne imot alt av tips :-)

Vi ønsket oss egentlig bare leker. Vi hadde ikke så mange her, så trengte ikke spre d så mye utover det. :) Vi fikk masse fine leker fra 1 år og oppover. :)

Vi kjøpte forresten en slik, fant bilde på finn, da toys r us ikke hadde bilde på hjemmesiden sin. Den er virkelig en vinner hos oss. (Eneste er at lyden skulle vært litt høyere, men nå er vi vant til å ha en bråkete fire åring rundt oss da :p)
1402143078841.jpg

Ellers er d jo lurt med uteklær til barnehagen, sko, støvler. Alt etter hva dere trenger :) barnevadere er jo genialt, men vet ikke om dem finnes i så små str.

Vi ønsket oss egentlig bare leker. Vi hadde ikke så mange her, så trengte ikke spre d så mye utover det. :) Vi fikk masse fine leker fra 1 år og oppover. :)

JA, har skrevet leker me og :-) tullemor lika leker med lyd...eg vet så lite om hva leker som finnes der ute, men det blir leker fra 1 år og oppover! den leken på bildet såg kjekk ut. den finnes på toys r us? tullemor er også veldig gla i ting med knapper :-p

Ønsker leker og klær:) skal kjøpe en sandkasse med lokk og litt uteleker til henne :)

Sent from my GT-N7105 using BV Forum mobile app

ja, sandkasse med lokk tenkte me og me skulle kjøpe :-) men er egentlig ute etter hva jeg kan ønske fra besteforeldre, tanter og onkler :-)

Vi kjøpte trille fra besteforeldre, kiste fra oldeforeldre, fikk leker og matboks, regntøy og gummistøvler :-)

Vi har alt, så lurte på om jeg rett og slett skulle ønske en trampoline til lekeplassen;)

Her får hu lekekjøkken av oss, sambo har lagt ig jeg skal male:) så vi har ønsket leke mat i tre fra andre:)

Sent from my iPhone using BV Forum

JA, har skrevet leker me og :-) tullemor lika leker med lyd...eg vet så lite om hva leker som finnes der ute, men det blir leker fra 1 år og oppover! den leken på bildet såg kjekk ut. den finnes på toys r us? tullemor er også veldig gla i ting med knapper :-p

Ja, dem har den der ja :) Den er kjempe fin :)

Vi ønska oss uteleker og klær. Og det fikk vi ;) fra svigers fikk vi penger som gikk til nye sko.
Ellers endte vi opp med 2 stk badebasseng, badeball og badering, gressklipper, paraplytrille med dukke (altså leketrille), et tre-tog med masse farger og klosser på vognene som skal stables, en bok og masse sommerklær, og en trampoline hu arva etter søskenbarna sine (den hadde kommet hit uavhengig bursdag tror jeg). Vi kjøpte leikestativ til henne fra oss, siden hu elsker å huske!
Dere kan jo ønske dere penger også? Hu er så lita enda at om hu har 3 eller 7 pakker å åpne merer ikke hu forskjell på :) så kan dere evt kjøpe noe litt dyrere som f.eks dress til bhg eller lignende :)

Ønsker oss ullfleece fra Nøstebarn, matboks og drikkeflaske :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

"Løva" mi har bursdag 24 juni, og har ønska oss barnehagesekk, matboks og termos, ull i forskjellige varianter, støvler og sko til barnehage, leker(ikke sånne jalla leker, det har vi nok av!) og telt Sånn uv telt til å ha ute,, "hageredskaper", instrument for småunger

❤️løvemor❤️leon❤️

Back
Topp