Hva ønsker dere, og få til jul av Mannen/kjæresten?

Lykkespire<3

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Sensommerbarna 2016
Junilykke2018
Han spurte meg om ønsker :o
Jeg aner ikke :)
Aner ikke hva han vil bruke på gave, og har ikke lyst og si noe for dyrt. For han er troende til, og gi meg hva enn jeg måtte finne på og si.
Synes også det er trist, og si penger så jeg kan kjøpe noe selv.

Uff jeg er helt blank.
Har fått så mange smykker, og jeg er kresen når det kommer til armbånd :o

Jeg har et armbånd fra Thomas sabo jeg er veldig glad i. Det kan jeg henge sånner små charm i. Fikk et hjerte fra han og en "A" for storebror for noen år siden. I år har jeg ønska meg "H" for lillesøster :) ellers har jeg ønska meg ganske dyre ting, men trenger de uansett (selvfølgelig ikke nødvendigvis i den utgaven som står på lista, men det er jo fordelen med ei "ønske liste") Timberland vintersko, svea dunjakke, ilse Jacobsen støvler og skinnhansker står på ønskelista. Har og laga ei ønskeliste på zalando så han han velge å vrake :p reisegavekort er og kjekt, det kan dere jo dra nytte av begge to. Evt gavekort på spa :)

Det var et sånt armbånd jeg ønska meg sist, men det var ikke det han klarte, og få tak i :hilarious:
Og det han kjøpte måtte jeg late som om jeg likte selv om det var av gull så var det liksom ikke noe ved det jeg likte:oops:
Ble så skuffa, men lot som ingenting :yuck:
Var kun et vanlig gørrkjedelig gullarmbånd med to dingse/klemmer eller hva jeg skal kalle det på. Har ingenting med ønske mitt å gjøre. Noe som representerte vært av barna :p

Jeg har sagt at jeg ønsker meg en helg på the reef i Frederikshavn med mann og barn :) Vi er ikke så romantiske når det kommer til gaver, så regner med at vi bestiller tur dit til hverandre, fra hverandre :)

Min mann er elendig til å kjøpe gaver. Da vi ble sammen kjøpte han kaffetrakter til meg til jul. Jeg drakk ikke kaffe på den tiden. Så han kjøpte den for å kunne lage kaffe til seg selv når han overnattet hos meg. Året etterpå fikk jeg en oljeovn i gave. Det var fordi han syns det var så kaldt i leiligheten min. Så fikk jeg et spill som fremdeles har plastikken på. Til bursdagen i år fikk jeg to plastbokser til pasta. Hadde tenkt å ønske meg noe. Men han har allerede kjøpt gave. Lurer på hva det er.. [emoji23]

Min mann er elendig til å kjøpe gaver. Da vi ble sammen kjøpte han kaffetrakter til meg til jul. Jeg drakk ikke kaffe på den tiden. Så han kjøpte den for å kunne lage kaffe til seg selv når han overnattet hos meg. Året etterpå fikk jeg en oljeovn i gave. Det var fordi han syns det var så kaldt i leiligheten min. Så fikk jeg et spill som fremdeles har plastikken på. Til bursdagen i år fikk jeg to plastbokser til pasta. Hadde tenkt å ønske meg noe. Men han har allerede kjøpt gave. Lurer på hva det er.. [emoji23]

Artige gaver☺️ Det var jo hvertfall en tanke bak gavene☺️☺️

Her er det alltid barna som vet hva jeg ønsker meg, så det blir alltid suksess☺️ I år ønsker jeg meg time til tatovering, må få tredjemann sitt symbol også☺️

Jeg ønsker meg PREPkurs/samlivskurs. Tror det er en kjempefin investering i forholdet. Vi har snakket om det siden vi giftet oss, men har aldri kommet oss på et. Nå har jeg satt det på ønskelisten, så nå håper jeg det blir noe av:) Det å få barn er jo ofte forbundet med utfordringer i parforholdet, så fint å ta et kurs før evt konflikter oppstår, slik at man er bedre rustet til å løse dem når de kommer.

Kari traa undertøy,tynn dunjakke,fitbit armbånd,fjellreven turbukse,penger til å shoppe på januarsalg:hilarious:,smykker. Er spent å se,han har ikke sett ønskelista men sa han hadde kontroll :nailbiting:

Fotpleie og hudpleier og sånt som kan brukes opp :D

Vi ønsket oss fødselsplakater av barna, en kostbar genser (JP52) og en fancy elektrisk tannbørste så ble enige om å kjøpe disse tingene til oss selv til jul :) Da ble alle fornøyde <3

Back
Topp