Hva ønsker dere dere til jul?

Charon

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Det er jaggu ikke lenge til jul! :wideyed: Hva ønsker dere dere? Trenger litt tips:p

Eneste jeg kommer på foreløpig er den nye boka til Camilla Läckberg.
 
Nye klær, nye treningsklær, trådløse ørepropper (som sitter godt under gåturer og joggeturer, jeg er optimist om at jeg kommer i gang igjen neste år en gang), nye joggesko, kaffe, sjokolade, ullsokker, lue, kremer/rensekrem, sminke (lenge siden det ble brukt så må skiftes ut)
 
Nye klær, nye treningsklær, trådløse ørepropper (som sitter godt under gåturer og joggeturer, jeg er optimist om at jeg kommer i gang igjen neste år en gang), nye joggesko, kaffe, sjokolade, ullsokker, lue, kremer/rensekrem, sminke (lenge siden det ble brukt så må skiftes ut)
Aaaahh, ørepropper! Takk! :greet015
 
Ny stavmikser. Den gamle har knukket...:(
 
Vippestol og "spisestol" (a la tripptrapp) til baby. Sikkert 1000 andre ting til henne etterhvert.
Mulig det kommer klær til både meg og henne på ønskelista etterhvert.
Gavekort hos fotograf/på fremkalling av bilder.
 
Tripp trapp stol fra Stokke, og noe fint fra nøstebarn.
Vi voksne har vel alt vi trenger, men alltid kjekt med noe romantisk fra mannen :love7
 
Gavekort på klær eller noe egenpleie!
Sånn derre hendig liten photoprinter til mobil. Driver med scrapbooking, så den hadde vært kjekk å ha.
Div hobby ting til scrapbooking, får aldri nok :)
En spennende, god bok.
 
Ajaj, godt spørsmål. Kommer aldri på noe når jeg får spørsmål om det... enkleste er vel gavekort?
 
Bok/gavekort på bøker. Massasjegavekort høres ut som en god ide!
"dots" -knagger til å ha i gangen (fikk en til jul i fjor,den er litt ensom....)
 
Ikke flink å komme på noe når spør. Men gavekort er alltid kjekt, og gavekort på kino hadde jo vært gøy, og kanskje et gavekort på bøker

Ellers ønsker jeg/ vi oss ny vannkoker og mix master, for det er snart på tide å bytte ut.
 
Jeg ønsker meg masse klær, ull klær og turklær!

Også ønsker jeg meg en del ting til baby <3
 
Aner ikke, men har noen ting på felleslisten i Lle fall og det er salatslynge. Ellers har vi jo alt vi trenger. Vi giftet oss i fjor og har dermed fått en hel haug og så godt som alt vi ønsket oss. Vi har dekketallerkner i tinn så kanskje flere av dem. Og et sausenebb til hverdags.

Til bare meg aner jeg virkelig ikke...
 
Nøstebarn multitube str s/m, grå. Har en sjøgrønn i den str fra før, genial som skjørt (i graviditeten!), som ammevennlig topp. Generelt digg. Har også en rød i l/xl, den er litt for stor, grei til stor gravidmage. Og synes fargen er kjip.
 
Back
Topp