Hva ønsker dere dere til jul ???

• Trådstarter Trådstarter JuniSpireGammel
  • Opprettet Opprettet
J

JuniSpireGammel

Guest
Huff.. jeg sliter sååå med hva jeg ønsker meg til jul... Har det sikkert alt for godt... for jeg kommer ikke på NOE!

Jeg klarer alltids å finne på noe "huslig" eller felles.. etc.. men både mannen, søs,  foreldrene mine og svigers ønsker å kjøpe noe "til meg" også... Og det sliter jeg veldig med.
Ellers har det blitt litt klær og sånt.. men det er liksom ikke så lett det heller i år... Så hva ønsker dere dere?

Vurderer å ønske meg Ipad av mannen.. han fikk av meg i fjor.. men jeg vet liksom ikke helt om jeg trenger heller... hehehe...

Så jeg håper dere kan sette igang hjernebarken min ;)

Alle jenter liker vel bling og dilldall? Parfyme, DVDer, og kanskje du har noen hobbyting du liker så svangerskapet går fortere :)

Ny zoom til speilrefleks kameraet mitt...

duker, håndkler, kjeler, jern stekepanne, sengetøy, lampe, 

Noe så kjedelig som nye laken og sengetøy. :p Og ny vaskemaskin, vår er nemlig 20 år gammel. :p

hihi.. jeg klarer å hoste opp ting som sengetøy og kjeler og deler til servise og glassene vi sparer på ;)

Men dette var da personlig gave... altså noe som bare var til meg :)

Massasje hørtes jo deilig ut da.. det er jo en mulighet :)
Parfymen min står på hylla og støver ned.. for nå som jeg er gravid så orker jeg ikke noe lukter! hehe.. så det er ikke så greit ;)

Ønsker meg kari traa ull undertøy, det gjør jeg hvert år hehe Stor forbruker av ullundertøy!!

Jeg ønsker meg Willow tree julekrybben, sengetøy, ull, sokker faktisk, tallerkener i serien vi samler på, lysekrone, helkle bøker, spotifi abonnement, frisør sjampo, hm.. Det var det jeg kom på i farten..

Eg ønsker meg bake ting:) bake former og alt muligt innen baking. Har ein hobby som baker og pynting av kaker:)

Jeg ønsker meg speilreflekskamera Sony alpha 77;)) Og enten goose eller parajumpers jakke:)) Og nyee vintersko:))

Back
Topp