Hva ønsker de små seg til jul?

Håperpånr2<3

Glad i forumet
Jeg har laget ei lita liste etter forespørsel fra familie, men når jeg skal skrive ned, så glemmer jeg fort hva vi trenger.. Men noe jeg har skrevet ned er cd spiller, akebrett, klær (har også skrevet ned hvilke plagg han trenger, og noen klesplagg han ikke trenger), bord og stoler til rommet, cacoon couture sittesekk, lys blå lekegitar.. Det er jo mye av det han ikke trenger før han blir litt større, men det er moro å ønske seg:) Så får han ting som han trenger og får glede av:) Og noe mamman kan pynte med på barnerommet

Hva ønsker deres små seg? Kjekt å få inspirasjon:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Tykk ulldress, klær str 86, vinterdress str 86, besafe izi plus bilstol, hjelmlue, sengetøy e det eg har skrevet på ønskeliste :)

babyjente 27 Juli ♡

Jeg har sagt til folk at hun trenger klær i str.74 og oppover, og leker. Hos oss foreldrene får hun sengetøy og eventuelt noe annet fint til barnerommet :)

Sent from my HTC Desire C using BV Forum mobile app

Vi har det aller meste til minstemann, jeg aner faktisk ikke hva vi trenger til han. Så foreløpig står det penger på kontoen på ønskelisten hans. Eldstemann har noen ønsker fra leketøyskatalogen, sengetøy til voksendyne, årskort i dyreparken, +++. Så dukker det nok enda mer opp etterhvert:-) pakker blir det uansett nok av;-)

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Prinsesselampe til soverommet :) Ei som henger på veggen, det var viktig ;)

Vi har ønsket oss tripp trapp stol og en sitte gruppe til barn. Stolen veit vi at vi får siden vi var med og plukket den ut. Ellers aner vi ikke. Synes det er veldig vanskelig å komme på noe.

Sent from my iPhone using BV Forum

Han trenger ingen verdens ting. Men litt klær og leker er jo kjekt. Har bedt folk om å prioritere til de to eldste i år.

Sendt fra mobilen min ♥

Stort sett klær.

Tror det blir klær, leker og gavekort. Helst gavekort så vi kan velge selv (til begge to) men føler det er så frekt å si det så får se. ;) Vi tar det vi får :D

Back
Topp