Hva ønsker de seg?

mammatilstorm

Elsker forumet
Nå som det nærmer seg bursdag og jul,lurer jeg på barna ønsker seg?
Her blir det kjøpt ny seng og alt nytt til rommet hans på nyåret så det blir ikke så stor bursdags- og julegave på selve dagen.

Jeg er veldig usikker på hva vi blir å kjøpe.

Theo har sagt han ønsker seg Kaptein Sabeltann spillet til nintendo 3ds'en og rulleskøyter, tror jeg går for nr 2, er litt lei av å låne hver gang han skal stå. :)

Teodor er veldig klar på at han ønsker mer utstyr til Kaptein Sabeltann-klærne sine.
Først og fremst ønsker han seg sverd og pistol. 
Jeg er eeegentlig ikke noe i mot dette, men han er jo voldsom nok bare med jakke, hatt og flagget han har, jeg vet rett og slett ikke om jeg tør å gi han de andre tingene

Så jeg har gått med på at han kan ønske seg kikkerten, så det har han gjort =)
Ellers har han ikke kommet med så mange ønsker selv egentlig.
Men han trenger mer tegnesaker og malesaker, og jeg har planer om å få til en tegnekrok på rommet hans med skrivebort, forskjellige hyller til tegnesakene osv, så vi må nok ønske litt utstyr til det og!

Etter at hun så Ole Brumm på kino, sier hun at hun ønsker seg "Ole Brumm og tiger". Jeg vet ikke heelt hva hun mener, og ledende spm fører jo ofte til at hun svarer ja uansett hva jeg spør om. Men har funnet dette duplo-settet, som jeg er sikker på hun vil elske: http://lekmer.no/leker/lego/lego-duplo/lego-duplo-ole-brumm-ole-brumms-hus

Har sagt til mamma at hun ønsker seg kassaapparatet til Fisher Price.

Til jul har jeg tenkt på dukkehus. Et skikkelig solid et som passer til treåringer. Ser for for meg dette: http://www.kidsa.no/epages/Store.sf/sec1885facbd8/?ObjectPath=/Shops/KIDSA/Products/KK65186

snuppa ønsker seg litt forskjellig, barbie, pippi&sabeltann, nintendo ds, prinsesser (!), katt og kanin (no way)

men MAMMAN ønsker seg dress, vintersko, tøfler, snowracer, ski, klær, masse ullklær, reima lue&votter osv....

tror kanskje vi kjøper snowracer til henne, fikk akrebrett i fjor av pappa og de, men det er på hytta..så blir så lei av å dra frem og tilbake på det :) pappa og de kjøper ski i år, mamma sko/votter, svigermor dress og besteveninna lue.. så får vi se hva annet som dukker opp!

Småen ønsket seg Nintendo DSi (rød, som storebror..), Kaptein Sabletann-matboks, Lynet McQueen-racerbil og Mikke Mus-bamse til bursdagen sin. Han fikk blant annet det siste, og ble kjempeglad for den! :D
Han fikk også en del smurfeting, og ønsker seg mer av det til jul. I tillegg ønsker han seg leke-verktøy, og leire.

Her sier hun bare tooog når vi spør hva hun ønsker seg. Så vi har kjøpt brio togskinner, og mamma og pappa har kjøpt flere skinner og togsett. Lillesøstera hennes gir henne lego :0)

Back
Topp