Hva ønsker de seg til bursdagen

*bolledei*

Elsker forumet
Går jo fort til de blir 2år nå, å trenger noen tips på noen lure ting Michael kan ønske seg til bursdagen sin[:)]

Håvard ønsker seg GELE! heheh.

Lurte litt på å kjøpe spark faktisk jeg...

Ellers skal jeg følge denne tråden og få gode tips. Vi har både ski og akebrett, og leker har han ALTFOR mye av allerede [;)] (og det blir det vel enda mer av til jul og fra andre så tenker det blir noe praktisk.)

Michael har ønsket seg trehjulsykkel da, for edt kan han nok har brukt for til sommeren. Å så må vi nok ha et litt mere storgutt akebrett, har bare sånn for baby. Klær og leker har han alt for mye av alt, så trenger noen tips til noe annet de kan trenge framover[:)]

Bursdagsønske liste Amelia:

* Lekekjøkken Ikea: Mamma og Pappa ok

* Inne Trampoline: Bestemor og Bestefar ok

* Dukkevogn: Mormor og morfar ok

Andre ting hun trenger:

* Den store Ingrid-boka

* Dyre- Lotto onkler ok

* Modelleire onkler ok

Kjetil skal få trehjulsykkel av meg[:)]

Andre ting han trenger er klær og spennende leker..
Vintersko hadde også vært topp!

har egentlig ikke peilign jeg,har bare satt borsdag og julegavene i sammen.

men hun skal få hello kitty dukkevogn av farmor og farfar

ellers har jeg tenkt på noe akebrett,kanskje trehjulssykkel..vi har også tenkt på å kanskje kjøpe hello kitty støvsuger til henne siden hun elsker å støvsuge,hehe..

tenkte først å kjøpe kjøkken til henne,men tror ikke hun kommer til å bruke det noe særlig før neste år en gang..

ellers står vel klær og leker på listen[:)]

vintersko har vi ønsket til Linus hvertfall. Ellers kommer jeg ikke på noe han trenger. Han har jo mer enn nok med leker og klær. Kanskje vi skal ønske litt plakater og hyller til rommet hans. Han har jo nettopp fått eget rom, og for at det ikke skulel være så nakent på veggene har sambo hengt opp et svært biler-fleecepledd[8D][:D]

Har ønsket oss en skikkelig dunpose til vogna. Hadde en veldig god lammeskinnspose, men den begynner å bli for liten til henne.
Ellers tror jeg kanskje vi kjøper et sånt kjøkken fra Ikea med tilbehør. Har tenkt på det lenge. Skulle vi ønsket oss flere store ting, så kanskje trehjulssykkel hun kunne hatt til våren..
Ellers ullklær, puslespill, bøker.. Kommer ikke på noe mer akkurat nå:)

Akebrett var bra tips, forresten! Vinterjakke og vintersko har vi allerede kjøpt, ellers skulle vi ønsket oss det og..

Ja det er ikke lett. Har tenkt litt da.

Jeg og mannen har kjøpt dukkevogn til jul til henne, så det blir det ikke.
Rattkjelke fikk hun i fjor.
3-hjulsykkel tror jeg vi venter med til våren.

Men duplo, lekekjøkken, leker generelt og evt dukke er det jeg kommer på nå(men lurer også på om hun skal få en ordentlig dukke når hun blir storesøster).
Badekåpe med navnet sitt på får hun av mormor og bess.
Vi har liksom det meste vi trenger av klær osv. Også er jeg så kresen, så jeg liker best å kjøpe det selv.
Må tenke litt mer på det.

Har kjøpt han et lekekjøkken (han elsker å hjelpe til på kjøkkene), så lurte jeg på om jeg skulle kjøpe en spark eller et byggebord.

Håvard ønsker seg [:D] ulltøy, termos, sengetøy med fantorangen på og leker han kan pusle med alene.

Jonathan ønsker seg:
- Deler til BRIO-banen (samme om det er original eller fra Biltema)
- Mikke Mus Klubbhus-leker
- Tynne bomullsgensere i str 98
- Sokker m/antiskli
- Timmy Tid-leker
- Hopsi Deisi-dukke
- Stor brannbil (som storebror..)
- Politibil (som kan ule)
- CD'er med barnesanger
- Lydbøker
- DVD'er
- Mer verktøy (i plastikk)
- Biler i alle varianter, gjerne med lyd

Det var det jeg kom på i farta, men jeg har vært og sett på mer som kan være aktuelt. Han er veldig glad i å leke med leker som kan åpnes og lukkes, som f.eks. små plast-lekehus med mye stæsj i. Heldigvis har det begynt å komme litt mer til gutter på dette området, f.eks. Timmy Tid-leker. [:)]

Vi har ønsket oss tripp trapp stol (bruker fremdeles den hvite fra ikea), trehjulsykkel, dukkevogn, klær og litt spennende leker fra 3 år og oppover. Av oss blir det antagelig ny ytterjakke og nye vintersko :) bøker og musikk er også bra

Back
Topp