Hva "ønsker" babyene seg til jul?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
Har ikke blitt spurt, men tror det blir ergobaby eller gavekort på barnebutikk hvis bestemødrene spør ;)

- Vippestol
- Babygym
- Baby call
- Bæresele
- Tripp trapp stol med nyfødt sete
Eller gavekort på barnas hus eller babyshop :)

Har fått alt han trenger nå, så egentlig ikke noe særlig ønske. Vet jo ikke om han fysisk er her til jul uansett. Så vis noen spør sier jeg nok penger, så jeg har noe å bruke når/om han trenger noe Ettervært :)

Gavekort på babybutikk, babyklær er alltid velkomne og tripptrapp stol med nyfødt sete :)

har i grunnen det som trengs klart, så derfor ønsker vi oss baby leker fra lamaze o.l til babyen :) men siden han er så liten da så forventer vi egentlig ikke å få noe :)

Gjerne vi skal ønske oss penger til ny tripp trapp Stokke stol, til babyen. Nå har han absolutt alt, og føler også at alle har gitt nok, så da har jeg ikke lyst at folk skal tyne lommeboken heller.. :p ellers kommer jeg sikkert til å si de kan la være å kjøpe noe.

Ullklær, tripptrappstol, tilbehør til stolen og lekegrind :-)

Forventer ikke at folk skal kjøpe både barselgave og julegave til vesla - hqr termin på julaften. Men vi har kjøpt en babygym til henne fra oss, og til de få som har spurt om julegaveønsker har vi sagt klær og ull.

Tripptrapp-stol, babygym og vippestol kommer vi til å ønske oss til jul :) (fra våre foreldre og min bestemor)

Da kommer vi jo ikke til å ønske oss noe annet. Ikke noe til oss selv, og ikke noe barselgave eller noe sånt heller.

Hmm.. vet ikke om noen kommer til å kjøpe noe jeg. Er jo ikke sikkert han er født på julaften. :P Men om noen spør så ville jeg nok sagt klær i litt større størrelser, og noen leker til han blir stor nok til det. :) Og kanskje dundyne til neste sengestørrelse.

Her ønsker vi oss Ergobaby 360, vippestol og mer ulltøy. Men om det er gave til baby, eller gave til foreldrene hans, det er ikke så viktig. Er ikke så mye ikke-babyrelatert jeg ønsker meg uansett :)

Back
Topp