Ikke i bruk
Forumet er livet
Ønsker dere julegaver til babyen til jul? Hva står på ønskelisten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vi ønsker oss heller ingenting til babyen til jul
Nei, vi ønsker ingenting til babyen til jul. Hun ligger fremdeles inni magen og det føles ikke naturlig for oss å da skulle ønske noe til noen som ikke er her. Ting som hun trenger når hun er født kjøper/strikker vi selv, og så vet jeg at mødrene våre strikker/kjøper litt forskjellige klær og tepper. Har også vært gravid to andre julaftener, og det falt oss heller ikke da inn og ønske noe til den som lå inni magen. Hentesett, vogntepper, klær og utstyr som de trengte når de var født kjøpte vi selv eller fikk uten at det var noen spesiell dag (jul/bursdag).
Kjekt å ønske seg penger da, så kan man kjøpe det man trenger Er kostbart å få barn. Vi får tripp trapp stol til babyen, men hvordan de tenker å gi oss den vet jeg ikke. Kan jo hende vi får den til jul.Jeg mener ikke at gaven skal være merket baby på til og fra lappen. Men istedenfor at folk kjøper ting vi voksne ikke trenger, så ønsker jeg heller noe vi trenger til baby Eller penger da Har dårlig med penger siden jeg har vært arbeidsledig siden januar. Greit med det man kan få da
Det skjønner jeg godt Og hver enkelt må få ønske (eller ikke ønske) det de selv vilJeg mener ikke at gaven skal være merket baby på til og fra lappen. Men istedenfor at folk kjøper ting vi voksne ikke trenger, så ønsker jeg heller noe vi trenger til baby Eller penger da Har dårlig med penger siden jeg har vært arbeidsledig siden januar. Greit med det man kan få da