Hva ønsker babyen seg til jul?

Vi har ønsket oss hentesett av mamma og Marius-vognteppe av svigermor. Ellers har vi sagt til venner og familie at vi ønsker oss gavekort på det lokale kjøpesenteret slik at vi kan bruke de på vogn og div annet utstyr som vi ikke arver :)

Har ønsket meg hentesett fikk velge farge og design så jeg får det jeg ønsker meg :)

Nei, vi ønsker ingenting til babyen til jul. Hun ligger fremdeles inni magen og det føles ikke naturlig for oss å da skulle ønske noe til noen som ikke er her. Ting som hun trenger når hun er født kjøper/strikker vi selv, og så vet jeg at mødrene våre strikker/kjøper litt forskjellige klær og tepper. Har også vært gravid to andre julaftener, og det falt oss heller ikke da inn og ønske noe til den som lå inni magen. Hentesett, vogntepper, klær og utstyr som de trengte når de var født kjøpte vi selv eller fikk uten at det var noen spesiell dag (jul/bursdag).

Vi ønsker ingenting til babyen denne julen. Det får vente til hun er født ;)

Eneste jeg ønsker er penger mot og betale vognen jeg måtte kjøpe. Ser ingen grunn til at hun skal ha gave når hun ikke er født ennå. De kan heller skjemme henne ut neste jul :sick009

Vi ønsker oss heller ingenting til babyen til jul :)

Vi ønsker oss heller ingenting til babyen til jul :)
Nei, vi ønsker ingenting til babyen til jul. Hun ligger fremdeles inni magen og det føles ikke naturlig for oss å da skulle ønske noe til noen som ikke er her. Ting som hun trenger når hun er født kjøper/strikker vi selv, og så vet jeg at mødrene våre strikker/kjøper litt forskjellige klær og tepper. Har også vært gravid to andre julaftener, og det falt oss heller ikke da inn og ønske noe til den som lå inni magen. Hentesett, vogntepper, klær og utstyr som de trengte når de var født kjøpte vi selv eller fikk uten at det var noen spesiell dag (jul/bursdag).

Jeg mener ikke at gaven skal være merket baby på til og fra lappen. Men istedenfor at folk kjøper ting vi voksne ikke trenger, så ønsker jeg heller noe vi trenger til baby:) Eller penger da :) Har dårlig med penger siden jeg har vært arbeidsledig siden januar. Greit med det man kan få da :)

Last edited:
Jeg mener ikke at gaven skal være merket baby på til og fra lappen. Men istedenfor at folk kjøper ting vi voksne ikke trenger, så ønsker jeg heller noe vi trenger til baby:-) Eller penger da :-) Har dårlig med penger siden jeg har vært arbeidsledig siden januar. Greit med det man kan få da :-)
Kjekt å ønske seg penger da, så kan man kjøpe det man trenger :) Er kostbart å få barn. Vi får tripp trapp stol til babyen, men hvordan de tenker å gi oss den vet jeg ikke. Kan jo hende vi får den til jul.

Vi hsr ønsket strikkesett men ikke som en direkte julegave. Men er jo kjekk tid å få det. babynest. penger til fotografering. kan ikke ønske noe direkte til baby når alt det viktige må være på plass før det. jeg er 36+2 på julaften

Jeg mener ikke at gaven skal være merket baby på til og fra lappen. Men istedenfor at folk kjøper ting vi voksne ikke trenger, så ønsker jeg heller noe vi trenger til baby:) Eller penger da :) Har dårlig med penger siden jeg har vært arbeidsledig siden januar. Greit med det man kan få da :)
Det skjønner jeg godt :) Og hver enkelt må få ønske (eller ikke ønske) det de selv vil :)

Babyen vår er forhåpentligvis ikke født enda, så den får ikke noen pakke. Men, vi foreldrene ønsker oss to nye tripp trapp stoler istedenfor penger. Dette er ene og alene fordi vi ikke kan ta oss råd til slike ting midt i påbygg og oppussing av hus:)

Har jeg faktisk ikke tenkt på engang... skulle jeg få spørsmål hadde jeg nok svart penger eller gavekort, men ikke til baby som ikke er født enda, da i så fall til meg selv. Men det blir nok ikke tatt opp engang og det er greit, vet aldri hva jeg skal svare.:D

Har uansett fått en del av svigerforeldrene og foreldrene allerede og de føler ikke for å vente eller holde seg til jul for å gi gaver. :p

Vi har fått spørsmål om hva vi vil at babyen skal få til jul, men da har vi svart at de heller kan kjøpe noe som vi trenger til babyen enn til oss. Vil ikke at familien skal kjøpe noe til oss i tillegg til babyen som ikke har kommet enda, det blir for kostbart :)

Back
Topp