Hva ønsker babiene deres seg til jul?

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Vi har så mange som spør hva snella vår ønsker seg til jul. Besteforeldre, tanter og onkler som vil kjøpe julegaver:) Det blir vel egentlig et spørsmål om hva vi ønsker oss til henne, men jeg føler liksom at hun har alt. Hva kan være kjekt å ha fremover, liksom? Vi trenger flere trekk til stellematta, også tenkte jeg på sånne greier til å putte frukt inni som hun kan sutte på etterhvert for å venne seg til nye smaker. De har jo ikke bursdag før i oktober igjen disse barna våre, så lov å tenke litt fremover! Kommer jo snart en dåp også. Kjære tid, de drukner jo i ting, vil så gjerne ønske noe hun/vi trenger, ingen vits i at folk kjøper bare for å kjøpe. Vil ikke at hun skal drukne i ting...

An onkelen min fikk jeg aksjer til alle bursdager og som julegave, var ikke sååå gøy da jeg var ung, men VELDIG greit da alle pengene hadde firedoblet seg over årene ;) Det kommer jeg til å be mine nærmeste om til den lille i magen den dagen det blir aktuelt :-)

Ja er utrolig vanskelig å finne ut hva vi ønsker oss til henne. Siden vi kjøper det vi trenger med en gang. Men vi har nå sagt ull da, alltid greit å ha om vinteren. Og baby set til tripp trapp stol, den må jo vi ha om ett par mnd uansett. Vogn pose får som vi vet om. Ellers har vi arvet en del som vippestol og babygym og masse klær..

Vi får babygym :) ønsket oss new born setet til tripp trapp stolen og ull :)
Aner ikke hva annet, da vi ser an hvordan behov hun har :)
Er jo i bleie om dagen og natta så blir brukt lite med klær :p

Aktivitetsbord, spisesett i melanin, gym-matte, bitering, ull, større klær, uro med lys, strikka sokker, hjemmelagde klær..
Ønskelista til lille er full av litt av hvert den :-P

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Ullklær opp til 62, gymmatte, strømpebukser, strikka klær, rangler, fond...

leke til vippestolen, sophie de giraff, babyleker for litt forskjellig stadier, klær... det jeg kommer på her og nå hvertfall :-)

her ønsker vi klær fra str 74. lille her vokser fortere enn jeg klarer henge med, og 62 og 68 er allerede litt trangt og snart for smått! hjelpes! storesøster brukte jo str 74 fra 6-9mndr! han her ble 2 mndr i går:eek:

Vi har öppnat konto till lille där vi sätter in barnetrygden varje månad, så vi har sagt att han önskar sig pengar nu i början när han ändå har de mesta :)

Ønsker meg masse til veslegutt jeg:D
Pulk, ole brumm gåbil, klær fra str. 68, bergans bæremeis, stokke table top spisebrikke, svarte trappegrinder, filmer med masse musikk og farger, bøker, tøffe smokker, lyseblått bord til rommet hans, skinnstol(stressless) til små, bokhylle til rommet hans etc;)

Ønsket også stokke tripp trapp og new born set, og det har mamma og co kjøpt:);)

Her har vi ønsket klær :) leker har vi etter de andre :) men storesøster og storebror gir henne allikavell en leke ;)
Åsså har vi ønsket en sånn god natt bamse me svakt lys og som man kan legge inn egne sanger eller tekster...

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har ønsket oss klær fra str. 68, og ulltøy til neste høst/vinter i str. 80-90. Har også ønsket oss en slik badestol som han kan bruke når han har lært seg å sitte, sånn at han og storesøster kan bade trygt sammen i det store karet :)
Har ønsket en bestemt leke også, en slik squish ;) Ellers så har vi et hav av leker etter storesøster og har gitt beskjed om vi ikke ønsker oss det, men kjenner jeg folk rett så dukker det nok opp en del. Kunne ha ønsket oss yttertøy til neste høst/vinter, men jeg synes det er så vanskelig å vite hvilken str han kommer til å bruke - han vokser jo så voldsomt denne karen her :P ;)

Til dåpen har jeg forresten satt opp følgende ønskeliste:
-skål, kopp, fat
-bestikk
-sparebøsse
-armbånd (sånn helt enkelt som man graverer navnet i platen på)
-treleker (type brio og liknende)
-gåbil/vogn (ikke plastikk)
-penger

Kjenner jeg gleder meg over at han er gutt og derfor ikke kommer til å få et hav av smykker, men litt mer praktiske ting som han faktisk trenger :P

Vi har ønsket oss klær fra str. 68, og ulltøy til neste høst/vinter i str. 80-90. Har også ønsket oss en slik badestol som han kan bruke når han har lært seg å sitte, sånn at han og storesøster kan bade trygt sammen i det store karet :)
Har ønsket en bestemt leke også, en slik squish ;) Ellers så har vi et hav av leker etter storesøster og har gitt beskjed om vi ikke ønsker oss det, men kjenner jeg folk rett så dukker det nok opp en del. Kunne ha ønsket oss yttertøy til neste høst/vinter, men jeg synes det er så vanskelig å vite hvilken str han kommer til å bruke - han vokser jo så voldsomt denne karen her :p ;)

Hva er squish?:D

Hun ønsker seg sparkebukser str 62 og det meste i str 68 for det har vi lite av etter storesøstra så jeg.
Ellers ønsker hun seg smykker og slikt man vanligvis får til dåpen, da vi ikke skal døpe eller ha navnefest for henne ;)
Sliter med å komme på noe fornuftig, har mye leker osv etter Thale ;)

Back
Topp