Hva ønske seg til Dåp ??

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Vel invitasjoner er sendt ut, flere har fått vite når dåpen skal skje å har begynt å spør hva vi ønsker oss.

Jeg er ikke så fort alt dette tradisjonelle dillet man får. Masse smykker og smykke skrin, min første tann ol. Jeg liker det ikke! Så hva skal jeg si vi ønsker oss?! Jeg har ikke peiling!
Har sagt sett med kopp,tallerken og skål.
Noen forslag?
 
Er det frekt å ønske seg bilstol? Nr 2 liksom? Det er jo noe vi trenger innen dette året vil jeg tro. Å noe som er så dyrt at om man får hele bilstolen i spleise lag eller får sponsing så er jo det helt topp :p
 
Er det frekt å ønske seg bilstol? Nr 2 liksom? Det er jo noe vi trenger innen dette året vil jeg tro. Å noe som er så dyrt at om man får hele bilstolen i spleise lag eller får sponsing så er jo det helt topp :p

Eller penger til sparing til ny bilstol. :)

men du kan jo ønske deg det dere trenger :)
 
Er det frekt å ønske seg bilstol? Nr 2 liksom? Det er jo noe vi trenger innen dette året vil jeg tro. Å noe som er så dyrt at om man får hele bilstolen i spleise lag eller får sponsing så er jo det helt topp :p

Jeg personlig ønsker meg gaver til sønnen min, altså ikke bilstol som vi uansett må kjøpe som ikke er hans ønske, om du skjønner. Mener også om han får penger, brukes ikke dem til noe han trenger nå (les: noe vi trenger til han) men sette på sparekonto.. Ellers støtter jeg ting som eventyrbøker, sølvting/smykker (liker ikke det selv), penger, minneverdigegaver som man kun får til dåp.. Får jul og bursdag kommer hvert år, dåpsdagen er en minnedag. Men det er mine tanker da :)
 
Vi er mye på tur, å lillegutt fikk kniv med navn og fåpsdato. Det syns vi var topp! ellers trekopp med navn og dato, sang/eventyr bok, saueskinnspose, penger til sparekonto, pulk og spark.

Vi hadde barnedåp i helga å lillegutt fikk en utrolig fin gave. Oldefar på 84 har skrevet et brev til han. Vi får ikke åpne å lese det. Fikk beskjed om å la det være helt til lillingen hadde lært seg å lese og kunne lese det selv er så spent på hval som står der <3


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vi er mye på tur, å lillegutt fikk kniv med navn og fåpsdato. Det syns vi var topp! ellers trekopp med navn og dato, sang/eventyr bok, saueskinnspose, penger til sparekonto, pulk og spark.

Vi hadde barnedåp i helga å lillegutt fikk en utrolig fin gave. Oldefar på 84 har skrevet et brev til han. Vi får ikke åpne å lese det. Fikk beskjed om å la det være helt til lillingen hadde lært seg å lese og kunne lese det selv er så spent på hval som står der <3


Sent from my iPhone using BV Forum
Så hyggelig med det brevet :D Blir stas å lese det!
 
Back
Topp